wie heeft er nog leuke ideeën voor een kraamfeest?

Hoi allemaal,

Alhoewel ik pas in juni uitgerekend ben, weten wij nu al zeker dat we een kraamfeest willen geven, een paar weken nadat de kleine geboren is.
Daarnaast kunnen mensen ook wel tijdens de kraamdagen komen. We hopen dus dat iedereen in die tijd komt of op ons kraamfeest, en dat we dus niet 6 wk met visite zitten, net als na de geboorte van onze zoon, want dat was me toen echt te veel.

Nu vraag ik me af of er nog iemand leuke ideeën heeft daarvoor?
Zelf zitten we er aan te denken om een zaterdag of zondag te vermelden op het kaartje, en dat ze dat zowel 's morgens als 's middags een bepaalde tijd kunnen komen (niet langer dan 2,5 uur)
Het idee wat wij wel al hebben is een taart te laten maken met het geboortekaartje erop, verder zijn we tot nu toe nog niet.....

Wie weet kunnen jullie me nog aan iets leuks helpen?

Groetjes Mosy
 
Hoi Mosy,

Wij hebben er inderdaad ook aan zitten denken. eind juli ben ik uitgerekend en dan ook nog jarig, dus dubbel feest.
kijk eens op www.kraampagina.nl
Daar staat een vakje met kraamfeest, daar heb ik ook al leuke ideeen van gepikt.
Je kan het ook door een bedrijf laten verzorgen, maar dat kost een hoop.
Je moet denk ik wel hulp krijgen van ouders, zus en partner, want het is nog wel een heel geregel.

succes met organiseren groet san.
 
hoi,

wij hebben ook een kraamfeest gegeven onze zoon heeft een maand in het ziekenhuis gelegen, en had geen zin in maanden visite, dus kraamfeest, ik heb in onze tuin een grote party tent gezet met lampjes en slingers, en een zusje/buurmeisje/vriendin geregeld die konden helpen, ik had koffie met een suikerwafel met slageroom en had bij de bakker plaatjes die je op taart doet gekocht, waarop stond hoera een jongen, het was wel druk maar je heb het wel in 1 keer gehad.

succes met alles groetjes ida
 
Terug
Bovenaan