wie heeft er nog meer de baykamer niet af help!!!!!!!

nou de titel zegt al genoeg he hihi ben nu 29 weken zwanger en hebben de babykamer nog steeds niet af deze maand gaan we rondkijken naar de meubels en hebben inmiddels wel al geschilderd maar nog geen behangetje en zeil..
ik probeer me man duidelijk te maken schiet op! maar hij zegt alles op zijn tijd haha ja makkelijk gezegd dan gedaan.
grrrrrrrrrr en het vervelende is ik mag niet te veel doen heb veel rust voor geschreven gekregen inv een hoge bloedruk grrrrrrrrrrrrrr ach ja ik laat het maat waaien komt allemaal goed I hope so!
liefs mij
 
he vera,

ik weet er alles van. Ik ben 27+2 en wij zijn ook nog niet klaar. Nu hoeft er bij ons alleen nog maar geschilderd te worden, maar ook dat schiet niet op. Daarnaast komen de meubels pas over een maand.  Nog zo lang wachten. Maar als de meubels er zijn moeten ze toch nog de berging in, want de woningbouw komt in de tweede week van juni het hele cv systeem vervangen. De ketel, radiatoren en al het buizen werk wordt dan vervangen. Dus dan kunnen we nog niets doen.  Nou we zien wel hoe het allemaal gaat lopen. Ik wens je veel succes

groetjes Linda
 
Hoi Vera,

Ik ben vandaag precies 35 wk en de babykamer is sinds 2 wk af!

Kan me voorstellen dat je erop zit te wachten, had ik ook, maar ja, de verbouwing zat wat tegen en dan ben je gauw een paar weken verder.

Het is erg mooi geworden en uiteraard nog makkelijk op tijd, hihi, want laten we eerlijk zijn: wij vrouwen zijn soms ook best ongeduldig!

Groetjes Mosy
 
Ik ben nu bijna 29 weken en hier schiet het al op. De meubels zijn gister gebracht en de kast staat al. Dit weekend gaan we de rest doen. Behangen en geschilderd is er ook al. De gordijnen zijn nog niet klaar. We moeten dan nog het een en ander aanschaffen maar ik verwacht dat alles met 6 weken wel klaar is.
 
Hee Vera!
Volgens mij zijn we ongeveer even ver, ik 30 weken....soms slaat de stress bij mij ook toe, wij hebben niet eens een apart kamertje, Amsterdamse huisjes zijn soms klein!
We hebben wel het bedje en een commode, maar er moet nog wel geklust worden en mijn vriendje is ook veel relaxter dan ik!
Ik denk altijd maar dat zo'n klein babytje  heel weinig nodig heeft, een warm bedje en veel liefde, en de meeste mensen hebben de baby in t begin toch bij zich op de slaapkamer...Ik hoop wel dat we in de loop van het jaar een nieuw huis vinden, maar dat is hier nou eenmaal moeilijk!
Ik zou zeggen take it easy, komt allemaal wel goed hoor! groetjes
 
Haha,

Ik krijg eind augustus een keizersnede, ons kindje is niet gepland (wel
gewenst) en een nakomertje, we moeten ALLES nog kopen, we hebben
helemaal NIKS nog, we zouden de zolder verbouwen om een extra kamer te
maken, dat zit er voorlopig niet in, dus het kindje komt bij ons op de
kamer te slapen, we zetten daar zolang een commode en ledikantje.

 
Terug
Bovenaan