Wie heeft er nog meer deze week DE echo??

Hey meiden,

Hoe is het met jullie?
Ook zo'n zin in de eerste echo?
Ik kan niet wachten op wat meer bewijs maar wordt wel onzeker van de nare berichtjes :-(
Ik heb de 19de de echo en daarna naar de vk!
Nog 6 nachtjes slapen!

Lfs Natas

Hey hallo,

En alweer een dagje dichterbij nu. Wat leuk zeg. Ik kan ook niet wachten, maar moet helaas wel. Heb pas 4 dec. de eerste echo. We konden het niet eerder gepland krijgen. Maar de 19-de is zo al hoor. Laat even weten hoe het was hè. En ik weet precies wat je bedoelt met onzeker worden van de negatieve berichten, ik denk dat de meeste dat hier wel hebben, vooral als je de echo nog moet afwachten. Maar komt goed, jullie krijgen vast een geweldige echo!

liefs Chris

Wij hebben 19 november ook de echo. Ik heb de kleine al een keer mogen bewonderen in het ziekenhuis, dit was met 7 weken. Er was een kloppend hartje te zien, maar verder leek het nog op een boontje. Nu zal dat wel anders zijn, met armpjes en beentjes. Na alle ellende ben ik wel toe aan iets leuks.

Debby

Hey spannend he. Wij mogen de 17e. Alleen wel pas om 9 uur s'avonds. Dus de hele dag zenuwachtig zijn.
En idd na die negatieve berichten wordt je wel even met je neus op de feiten gedrukt. Maar dat betekend gelukkig nog niet dat het bij ons hetzelfde gaat lopen.
Laat maar even weten hoe het gegaan is.

Liefs Noor

Wow, lekker snel! Heel tof voor je zeg.
Idd nog wel even wachten, maar je zult beloond worden als je je kleine ziet.

Ik moet nog wel even wachten. Zit nu op 8 weken, deze week ga ik bellen voor een afspraak. Ben ook zo benieuwd.

Ik word soms ook wel onzeker, maar zolang ik me zo beroerd voel als ik me voel, zal het met de mini allemaal wel goed gaan...

Laat je nog even weten hoe het was??

Terug
Bovenaan