wie heeft er nog meer last van slaapeloze nachten?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben morgen 31 weken.
En nu slaap ik al vier nachten op rij maar bijna 3 of 4 uurtjes. Ik ga rond 22:00/22;30  naar bed en val dan meestal meteen in slaap. Dan slaap ik goed tot 01:15 / 01:30 en dan is het afgelopen bij mij.
Ik kan dan geen goede houding meer vinden ook niet met een kussentje of zo'n worst. Ik heb dan pijn in mijn rug van het liggen van de eerste paar uurtjes.
Ik kan bijna niet meer op mijn zij liggen dat begint dan te duwen op mijn rug. Het liefst slaap ik dan op mijn rug maar dat is weer niet goed omdat je dan je bloedsomloop beknelt.
Ik begin nu afgepeigerd te worden overdag.

Wie herkent dit en heeft tips voor mij?

Groetjes Kim

Hallo,

Ik heb het zelf niet zo vaak maar heb wel tips voor je als ik zelf eens een keer nit kan slapen, misschien helpt het als je voor het slapen gaan een warme douche neemt met bv lavendel.

Als je s,nachts wakker wordt niet in bed gaan liggen worstelen en balen dat je niet meer kan slapen maar gewoon even naar beneden wat warme melk met honing drinken bv. en het half uurtje later nog een keer proberen.

Lekker warm kruikje meenemen.

Rustgevende muziek opzetten.

Ontspanning oefeningen doen.

Succes ermee ik hoop dat je er wat aan hebt.

ja ik heb het ook, woehaaaaa
gek word ik ervan, lig te woelen in mijn bed, manlief ligt lekker te slapen. links slapen is rot, rechts slapen is rot, op mijn buik vind bb niet leuk, op mijn rug is ook rot...
hoeveel keus hebben we dan nog?
en dan die rusteloze benen..
blij als het weer bijna licht is, dan mag ik er weer uit.
nou nog maar 9 weken en dan lig ik tenminste wakker voor een reden.
succes slapeloze

Ik heb wel een tip, overdag slapen.
Ik heb hetzelfde gehad bij mijn eerste , de laatste 8 weken nauwelijks meer geslapen , wel begin van de avond, maar dan tegen 1 uur wakker worden en niet meer in slaap komen. Ik heb die weken heel wat herhalingen van journaal, sport etc etc gezien in de nacht want ik ging maar beneden op de bank hangen omdat ik gek werd in bed van mijn eigen gedraai (en mijn man werd er ook gek van).
Eigenlijk hielp mij niets, helaas, heb ook wel wandelingen, bad, warme melk etc geprobeerd.. Ik had ook erg last van maagzuur en ik kon tegen geen enkel geluid, dus gebruikte oordopjes omdat ik anders echt niet kon slapen. erg naar allemaal!
Ik heb mijn slaappatroon toen maar aangepast (toen mijn verlof begon) 's ochtends sliep ik wel van 6 tot 9 en dan tussen de middag maar weer van 1 tot 4 en 's avonds tussen 10 en 12 maar midden in de nacht ho maar! maar op deze manier kwam ik toch aan mijn 7 a 8 uur slaap per dag.

succes en sterkte ermee!

groetjes
Klarie

Bedankt voor de tips.

Tot afgelopen nacht heb ik redelijk geslapen maar vannacht was het weer helemaal mis.
Lieveklarie ik denk dat ik tijdens je verlof anders jou tip ga opvolgen. Want ik heb het idee dat het te lang liggen me veel last bezorgd.

Groetjes Kim

Dag allemaal,

Ik heb ook enorme last van slapeloze nachten. Ik slaap hooguit 3 uur, maar vaak veel minder. Er zijn nachten dat ik helemaal niet slaap.
Als ik er helmaal doorheen zit, neem ik een theelepeltje Sambrosa slaapsap.
(www.easysleepplaza.com)
Ik heb het overlegd met mijn verloskundige en zij gaf aan dat het geen kwaad kan, omdat het om een kruidenpreparaat gaat. Het is een kruidenpreparaat dat slaapopwekkend is en de natuurlijke en gezonde slaap ondersteunt, aldus de website. Ik val er snel door in slaap, maar als ik dan na anderhalf uur wakker ben, slaap ik niet meer. Maar dan val ik in elk geval even in slaap! Ik heb het bij onze drogist gekocht, maar het wordt niet overal verkocht.
Misschien hebben jullie er iets aan?? Ik zou het in elk geval wel ook altijd   met de VK bespreken...Voor de zekerheid!

Groetjes Mikeymike

Hoi allemaal,

Het slapen gaat nog altijd op en neer, maar ik weet nu wel de oorzaak.

Ik ben gister bij de dokter geweest omdat ik niet alleen 's nachts maar ook overdag last had van mijn rug/zij. Het is soms zo erg dat ik misselijk ben van de pijn. Nu heb ik volgens de dokter een ribblokkade ( Hebben nog meer mensen hier last van?). Ik krijg nu therapie hievoor, kommende week voor het eerst, ben erg benieuwd.
Ook mag ik nu absoluut niet meer tillen.
De dokter vond dat 8 weken te lang zouden zijn om zo door te gaan ben dus benieuwd of de therapie gaat helpen.

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan