Wie heeft er nog meer zo'n temperamentvolle baby???

Efraim kan echt zo verschrikkelijk boos worden als er iets niet lukt.
Hij is nu bijv. echt aan het oefenen om te draaien maar het lukt nog niet altijd.
Nou dan word ie me toch boos.

Of als ik zijn trui/romper/pyama over zijn hoofd doe. Hij staat soms gewoon helemaal krom. Zijn hoofdje op het aankleedkussen en zijn voetjes zeg maar. De rest staat is een boogje.

Of als zijn fles leeg is en hij wil nog meer, .
Alsog tie vermoord word, echt waar!

Ik lig soms helemaal in een deuk om hem. Dan moet ik zo lachen.
Wel leedvermaak, maar het is zo grappig om te zien.

Groetjes,
Mariska

Ja hier nog zo een. Iris wil heel veel doen en als dat dus niet lukt wordt ze echt woedend.
Ook moet alles meteen, even wachten is er niet bij.... volgens mijn moeder was ik vroeger net zo en ik ben nog ongeduldig...

Komt me erg bekend voor.
Choë was in mijn buik al veel beweeglijker dan de eerste. Ik heb nog tegen mijn vriend gezegd; Als ze ook zo is als ze er straks uit is, dan staat ons nog wat te wachten!
En inderdaad...
Over dat aankleden; Ik ben met haar naar een osteopaat geweest, omdat ze zoveel huilde in het begin. Hij voelde en vroeg gelijk of ze moeilijk deed met aankleden. Nou ja dus! Bleek er een flinke blokkade in de nek te zitten en deed het dus gewoon pijn met aankleden! Sindsdien doet ze nog steeds wel moeilijk, ze vind het ook gewoon niet leuk, maar stukken minder dan eerst.
Groetjes Sil

Efraim was ook zo'n beweeglijke baby in mijn buik inderdaad.
En toen hij nog maar twee dagen oud was zeiden ze in het ziekenhuis al dat we er heel wat mee mee konden gaan maken.
Nou, en het is ook inderdaad zo. Hij kan zo driftig zijn.
Vanmorgen dacht ik nog, ja ja, nu lach ik er nog om, maar over een poosje...

Ik heb ook al eens gedacht aan zijn nekje met dat aankleden. Maar het is niet altijd zo.
s'Morgens bijv. lacht hij zelfs als ik een 'kiekeboe' spelletje doe met zijn trui.
Vooral als hij moe is kan hij zo boos worden.

Ach...hij weet in ieder geval wat hij wil.

Hihi...ja precies.
Ik snap alleen niet van wie hij het heeft.
Ik was vroeger zo rustig en verlegen als wat... en eigenlijk nog wel.
Ik denk van mijn man dan...zal het eens aan mijn schoonma vragen.

Terug
Bovenaan