wie heeft er nu al last van maagzuur.....

Wie heeft er nu al last van maagzuur...

Ik ben 6 weken en 5 dagen zwanger, en heb al meer dan een week last van brandend maagzuur. Iedere dag en het begint vaak s'morgens al, frisdrank wordt al niet, meer gedronken dat verdraag ik al niet meer.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik 9 maanden lang gebraakt iedere dag, dit is nu gelukkig nog niet het geval.
Herkent iemand mijn klachten?

Grrr. Prinhel

Hoi Prinhel,

Ben nu 5 weken zwanger en had gisteren voor het eerst weer last van maagzuur. Maar gelukkig niet de hele dag en vandaag heb ik dan weer geen last.

Bij de eerste heb ik op het laatst wel veel last gehad. Het hielp dan om volkorenkoekjes te eten en veel melk te drinken. Had ook dat gaviscon geprobeerd maar daar werd ik misselijk van. Rennies werkten bij mij beter.

Hoop dat je er in ieder geval iets tegen kan doen, want de hele dag en dan moeten we nog zo lang!

Succes ermee!

Groetjes,
Jo

Jeetje ja, ik ga mijn 6e week in en lag gisteravond in bed en had toen ook last van t zuur.Wat bij mij helpt is gemberthee!! En echt het is lekker.Vorige zwangerschap had ik ook in t begin last van zuur en later juist helemaal niet meer.......
En het lijkt ook echt wel of mijn broeken strakker zitten.....herkenbaar??
Dat is toch wel snel....misschien heeft dat ook wel met je darmen te maken want
zodra ik nog maar nadenk over zwanger worden dan staken accuut mijn darmen.......

groetjes septembermam

Jeetje ja, ik ga mijn 6e week in en lag gisteravond in bed en had toen ook last van t zuur.Wat bij mij helpt is gemberthee!! En echt het is lekker.Vorige zwangerschap had ik ook in t begin last van zuur en later juist helemaal niet meer.......
En het lijkt ook echt wel of mijn broeken strakker zitten.....herkenbaar??
Dat is toch wel snel....misschien heeft dat ook wel met je darmen te maken want
zodra ik nog maar nadenk over zwanger worden dan staken accuut mijn darmen.......

groetjes septembermam

Herken het ook, had er soms al last van en nu is het erger... maakt niet uit of ik lig,sta of loop. mja heb ook na het avondeten ineens krampen en overdag weinig trek.

Hallo,
ik heb nu al 'n paar weken last van brandend maagzuur. Maar ik weet pas sinds gisteren dat ik zwanger ben!!
Toevallig dat ik op mijn werk van 'n collega de tip kreeg om vanillevla te eten, "dat helpt bij zwangere vrouwen" nou is dat even toevallig!
Ik ga vandaag maar 'ns 'n pak halen en ik heb nu standaard rennies bij me.
Succes allemaal!

Terug
Bovenaan