wie heeft er ooit een metaalsmaak in de mond gehad??? en wat betekend dit?

hoi hoi,

ik (en vast vele anderen) ben erg benieuwd naar verhalen van mensen die een nare metaalsmaak in hun mond hebben gehad....

mijn man en ik zijn druk bezig met het krijgen van een 'wondertje' maar tot dusver nog niet gelukt (zit ook  pas in ronde 2 dus geen enkele reden tot mopperen hoor!)
nu   ben ik afgelopen zondag en maandag behoorlijk ziek geweest (griep gevoel) en ben tot op heden (woensdag middag) duizelig en.....sinds vanochtend die vervelende metaalsmaak in mijn mond!!

ik dacht zelf dat het wellicht mijn vullingen waren of misschien te hard mijn tanden gepoetst...maar ik krijg het maar niet weg!!

heeft iemand hier verder nog ervaring mee?? en is dit een gunstig voorteken of is het niks bijzonders maar denk ik nu alles als voorteken te zien?!

oh NOD is pas op 10 maart, dus als ik zwanger mocht blijken te zijn is het écht pas een paar dagen!! kan je dan al wel zo snel symptomen hebben

xxx Snoopy

hoi,
ik heb dat ook gehad,waar die smaak vandaan komt is voor mij nog   steeds een  raadsel!
Maar ik was op dat moment wel zwanger terwijl ik dat nog niet wist. Een dag naderhand kreeg ik gevoelige tepels en moest meerdere malen naar het toilet om maar kleine plasjes te plegen. Dus je kan uiteraard al zo vroeg voelen dat je zwanger bent..

groetjes hannie

Hoi hoi,

Ik heb het ook tijdens mijn zwangerschap ,en wist ook niet waardoor het kwam in het begin,maar bij mij was het bloedend tandvlees(heb ik normaal nooit) en dat kan door je zwangerschap komen,en pas toen ik er op ging letten merkte ik dat het idd bloed was,heel weinig maar wel genoeg voor de ijzersmaak zeg maar.

Veel liefs Merel

Terug
Bovenaan