Wie heeft er ook 19 dec. zijn NOD?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wie heeft er, net als ik, ook maandag 19 dec. zijn NOD?

Ik ben er deze ronde erg mee bezig.
Ik heb zelfs al een test gedaan, die natuurlijk negatief was. Dat komt omdat mijn cyclus schommelt tussen 25 en 35 dagen.

As maandag is dus dag 35.

Ik heb nog helemaal geen verschijnselen van een zwangerschap. Moet dit eigenlijk of hoeft het niet?

Wie heeft zin om gezellig ervaringen uit te wisselen?

Gr MM

hoi hoi

Ik heb  mn nod de 18e,maar omdat dit nog maar ronde 1 is kan het ook iets rond die datum schommelen.
Mn laatste cyclus was 24 dagen dus daar hou ik nu maar ongeveer aan.

Omdat het nog maar ronde 1 is probeer ik me zelf niet al tegek temaken...maar toch ben ik al aardig verslaafd aan dit forum.  wat een info maar vooral de gezelligheid onder elkaar echt SUPER!!

Van de week ben ik 2 ochtenden   misselijk geweest en gisteravond had ik vreselijke buikpijn maar of dit er mee temaken kan hebben,vraag ik me af.
Over een paar dagen zullen we het weten.
Maar ben ik maandag nog niet ongi,ga ik gelijk een test halen.hhihi
Ik hou je op de hoogte.
Veel succes en ik hoop voor je dat het voor jou ook snel raak is en ook voor alle andere meiden natuurlijk.

groetjes Tine

hallo ik heb mijn nod de 21e ,ronde 3 voor 2e kindje.
Merk dat ik er nu meer mee bezig ben , ook al is dit voor de 2e.
Mijn 1e was zeg maar meteen raak en ik denk dat ik er stiekem vanuit ben gegaan dat dat nu ook wel eens zo zou kunnen zijn,nou niet dus.
Maar nu is er dit forum en daar heb ik de vorige keer geen gebruik van gemaakt.
Ben er in ieder geval niet TEveel mee bezig.
 groetjes nicky

hallo ik heb mijn nod de 21e ,ronde 3 voor 2e kindje.
Merk dat ik er nu meer mee bezig ben , ook al is dit voor de 2e.
Mijn 1e was zeg maar meteen raak en ik denk dat ik er stiekem vanuit ben gegaan dat dat nu ook wel eens zo zou kunnen zijn,nou niet dus.
Maar nu is er dit forum en daar heb ik de vorige keer geen gebruik van gemaakt.

groetjes nicky

hoi meiden!

Dit is voor mij de 1e ronde voor de tweede. Weet wel dat de 18e de 28e dag van mijn cyclus is. Mijn langste cyclus voor mijn vorige zwangerschap was 34 dagen. Dus ben bang dat ik tot de 24e moet wachten voordat ik eventueel kan gaan testen! Is wel erg lang hoor! Zou het niet erg vinden als ik dit weekend ongi zou worden, betekent idg dat mijn cyclus niet zo lang is, maar liever helemaal niet meer natuurlijk!!!
Nou succes met wachtenallemaal! En we houden elkaar op de hoogte, toch?

groetjes.
mama2004

Hoi even voorstellen.

Ben daan mama van 2 kids oudste(2,5 jaar) is na 2,5 jaar proberen via ICSI gekomen. De jongste ( bijna 1 jaar) is spontaan gekomen. We zijn nu 1e ronde begonnen voor 3e kindje. Wil eigelijk de MMM niet meer in dus maar zien. Mijn NOD is 20e of 27e . Ik heb een periode tussen de 21 en de 42 dagen dus is het moeilijk te zeggen wanneer ik weer ong wordt (lieft natuurlijk niet maar daar gaan we niet van uit)

Ik wens iedereen een mooi uiteinde toe met een baby in je buik. Hoop dat er veel dames dit jaar de champagne moeten laten staan.

x daan

nou volgens mij heb ik mijn nod nu grrrrrrrrrr moest eigenlijk pas de 21e dus dit vind ik echt helemaal niet leuk.
Als het nou maar 2 dagen aanhoudt dan is er volgens mij nog hoop of heb ik dat verkeerd ? (dacht dit ooit ergens te hebben gelezen).
Hoop dat het bij jullie wel uitblijft , wij gaan in ieder geval voor de volgende ronde (4)
Groeten, Nicky

hoi nicolette,

ik dacht hetzelfde als jij! Ben gisteravond ongi geworden en hoopte ook dat als het nu heel kort is het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Ik las helaas dat dit vlak na de ovulatie gebeurd, weet niet precies binnen hoeveel dagen, maar bij mij is het daar nu al te laat voor! Heb nu ook helemaal geen ongikwaaltjes zoals normaal buikpijn ,zware benen en pijn in onderrug. Zegt dus helemaal nix. Mocht iemand het tegendeel kunnen aantonen hoor ik het graag natuurlijk!

Nou Nicolette ik ga net als jij op naar de volgende ronde, betekent lekker klussen rond oud & nieuw. Heeft ook wel wat!

Groetjes,
mama2004

Terug
Bovenaan