wie heeft er ook 9kinderen of meer? ben 32 jaar

hallo ik ben 32 jaar en heb 8 kinderen ben net zwanger en zou graag in contackt komen met moeders die ook veel kinderen hebben en het leuk vinden daar over te praten........me oudste is bijna 18 en me jongste is net 1 en ben 6weken zwanger van de 9e............hopelijk is er iemand net als mij hahaha ook wil ik alles weten over hoe een tweeling voeld....als je niet weet dat je een tweeling verwacht , wat zijn daar de verschijnselen van...en iedereen die mij wat wilt vragen........dat mag altijd hoor

Hallo mama van bijna 9.

Jeetje meid zwanger van je 9e kind. Dat is echt ontzettend leuk zeg! Misschien een stomme vraag maar als de oudste 18 is dan kan ik me voorstellen dat de eerst niet gepland was of wel? Wel welkom natuurlijk. Zijn ze allemaal van dezelfde man en hebben jullie eigenlijk bewust gekozen voor een groot gezin?

Gr. Joyce (14w1)

Hoi,

Wauw negen kids! Ik ben net 6 weken zwanger van de eerste, maar ik zou ook heel graag een groot gezin willen. Eerst maar eens met nummer 1 beginnen natuurlijk.  
9 is voor mij wel erg veel denk ik, je moet er natuurlijk ook de ruimte en financiele middelen voor hebben.

Liefs Willeke

Terug
Bovenaan