wie heeft er ook de wens voor een 3e kindje?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb sinds deze week dit forum ontdekt en het lijkt me leuk om een nieuw onderwerp te starten.
Ik ben 28 jaar oud.
We zijn de trotse ouders van 2 meiden (4 en ruim 2 1/2 jaar oud).
We stonden een tijdje in dubio, maar hebben nu toch de knoop doorgehakt:
we gaan proberen of er nog een 3e zwangerschap mag ontstaan.
De andere keren was het direct de 1e keer raak, maar ik houd er wel degelijk rekening mee dat dat deze keer zeker niet het geval hoeft te zijn.
Dinsdag heb ik bij de huisarts de Mirena laten verwijderen.
Na bijna een jaar niet gemstrueerd te hebben (uitkomst, die Mirena!) is het sinds vandaag volop terug.
Op zich een fijn teken, nu weet ik dat dat nog allemaal in orde is.
Ik hoop spoedig iets van andere moeders te horen die ook voor een 3e kindje gaan.

Groetjes, vis79

Hoi! Welkom hier.

Wij gaan sinds vorig jaar augustus ook voor de derde. Helaas tot op heden nog niet gelukt maar goed we geven de hoop niet op.

Heb 2 boys van 5 en bijna 3.

Grtz Mamaloe

Hoi, welkom hier.

Ook wij gaan voor een 3e wondertje. Deze maand is onze eerste ronde en ik heb afgelopen dinsdag mijn NOD gehad. Ben tot nu toe nog niet ongie geworden en ga zaterdag testen!

Fijn dat je nu al ongie bent geworden. Dan weet je dat dit weer op gang is gekomen.
Meis veel knuffelplezier!!!

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

Hai Vis er is nog een topic nl: "tweede ronde voor derde kindje"
Hier is iedereen ook bezig om zwanger te worden van een 3e.
Kom maar eens gezellig langs.
Ik ben trouwens Kyra 29 jaar, heb 2 jongens, 4 en 1 1/2.
Loop bij de gyn om zwanger te wordeen van een 3e, ivm uitblijven van een eisprong.

groetjes van Kyra

hoi,

ik ben 29 jaar en wij willen ook graag een derde kindje.
mijn meiden zijn 4 en een half en 2 en een half.
we zijn nou in ronde 5 ....
ik heb net een test gekocht, ben de hele dag licht beroerd en pijnlijke borsten.
ben gewoon ongi geweest en zit nu in de klus dagen. daarom twijfel ik of ik de test wel ga gebruiken...

wat fijn dat je zo snel ongi bent geworden.
succes!

Hallo Vis79 en de rest natuurlijk ook,

Wat leuk dat jullie voor een derde kindje gaan! Wij gaan eind van dit jaar voor nr 3   en kijk er ook echt naar uit. Onze oudste is ruim 3,5 jaar en onze jongste bijna 15mnd.
Ik klets en lees ook mee op het topic "tweede rond voor een derde kindje" en zou zeggen kom er gezellig bij(  en de rest natuurlijk ook)! Hoe meer ziel hoe meer vreugd!
Veel succes/geluk met zwanger worden,
groetjes melanie

Hoi meiden,

Bedankt voor de tip! Ik had wel gezien dat er al een clubje bestond dat voor een 3e kindje gaat. Echter zag ik ronde 2 erbij staan, dus dacht dat dit een "select" gezelschap zou zijn.
Maar fijn dat ik welkom ben, ik zal morgenochtend alles eens goed doorlezen (gezien late tijdstip komt het er nu niet meer van)
Ik ben zo gelukkig dat we de knoop samen hebben doorgehakt.
Durfde heel lang mijn gevoel in deze niet toe te laten omdat mijn man nogal stellig leek in zijn overtuiging om het bij 2 kinderen te laten.
Maar hij heeft me oprecht verbaast, want in relatief korte tijd is hij helemaal "om"
(en zonder mijn toedoen!)
Ik kan me nu al verheugen op mooie tijd die hopelijk komen gaat.

Veel liefs, vis79

Hoi
Ook ik klets mee op het andere topic, dus zou zeggen, kom er gezellig bij.
Zal me hier even kort voorstellen, scheelt je weer leeswerk op het andere topic:
Ik ben 31 jaar, en moeder van 2 meiden (4,5 en bijna 3). Voor de oudste hebben we na 2 jaar zelf proberen bijna een jaar in de MM gezeten. Onze jongste is een "wondertje", van haar was ik in de 3e ronde zwanger. Nu zit ik in de 3e ronde voor een derde. We hopen op weer een wondertje, anders wordt het begin volgende jaar weer de MM.

Tot ziens op het andere topic,
groetjes Mel

Terug
Bovenaan