Wie heeft er ook een babysound?

Ik heb voor deze zwangerschap dus zo'n ding gekocht. Ik heb hem inmiddels al 2 weken in huis en heb hem in de eerste week geprobeerd, maar dat lukt natuurlijk nog niet om de kleine te vinden.

En ja hoor, gisterenavond was het dan zover!!!!!!! Het is me gelukt om de kleine te horen. Errrug leuk al zeg ik het zelf! Dit wordt leuk met de vakantie. Dan kunnen opa en oma het ook horen.

Wie heeft er ook een en al met goed resultaat?????

Claudia

Ik heb er vanaf de 10e week al een, nu ben ik bijna 19 weken en ik luister minstens 5 x per week, vaak kan ik het hartje snel vinden.
Je moet wel een beetje onderin schuin boven het schaambeen houden, als je wat llanger zwanger bent is het wat naar boven.

xxx miranda

Hallo dames,

Ik heb er nog geen gekocht maar had het mijn kleine meid wel beloofd. Welke merk hebben jullie? Sommige zeggen dat het niet werkt, daarom hadden wij er nog geen gekocht.

Groetjes Margret

Ik heb die van mij via internet gekocht.

www.babybeats.nl

Ik heb gewoon de simpele doppler gekocht babysoundA. Het is even oefenen, maar goed oefening baart kunst. Het is ook absoluut niet dat ik me gek loop te maken, ik vind het gewoon leuk.

Claudia

Ik wilde er ook een kopen toen ik 12 wkn was maar toen raadde de vk bij het echocentrum het af omdat het toch wel heel vervelend was voor de kleine en toch ook niet goed als het zo klein is. Daarna is het er eigenlijk niet meer van gekomen om er een te kopen. Mijn man is denk ook een beetje bang dat we dan teveel gaan luisteren en onszelf "gek" gaan zitten maken als we het hartje niet kunnen vinden.
We hebben wel zo'n toeter, zeg maar. Nog een paar weekjes en dan zou mijn man het hartje daarmee ook moeten kunnen horen. Kan niet wachten!!

Groetjes Natalie

Hallo dames

Voor diegene die interesse hebben, ik heb m dubbel. maar hem paar x gebruikt. voor 30 verkoop ik hem, gekocht voor 45 pas geleden.

Ik woon bij Rotterdam en mijn email is aganisw_26@hotmail.com

Groetjes miranda!!!

hoi allemaal!

Ik heb ook zo'n ding en ik vind het geweldig om naar het hartje te luisteren! Ik vroeg me ook af of het kwaad kon voor de baby dus ik heb het meegenomen naar de VK, laten zien en ze vertelde mij dat dit absoluut geen kwaad kon. Het enige waar je op moet letten dat als je het gevoel hebt dat er iets niet goed is je het niet zelf gaat onderzoeken met een doppler maar wel gewoon de VK belt.

Ik ben nu 18 weken en hoor ook de bewegingen van de baby! echt super! de ene keer heb ik het hartje gevonden binnen een minuut de andere keer duurt het een kwartiertje!

echt een aanrader!

liefs jessica

Terug
Bovenaan