wie heeft er ook een groot gezin???? en wil er nog een kleintje bij??

Hallo,

Ik heb vijf kinderen van 14, 12, 9, 6 en 1 jaar oud.
In november was ik door de pil heen zwanger geraakt en met 10 weken heb ik een miskraam gehad.

Nu was die zwangerschap wel onverwachts toch vond ik het gelijk leuk om nog een kleintje te krijgen.
Ik hoop dat ik nu nogmaals zwanger mag worden van nummertje 6.
Ik ben al 38 dus ik moet wel opschieten.
Ik vind het wel eng omdat de miskraam misschien wel te wijten was aan mijn leeftijd en daarom ben ik bang dat het de volgende keer weer misgaat.

Wie heeft er ook zo,n groot gezin en wil toch nog een kleintje erbij??

Groetjes van Buzz

Hoi Buzz,

Ik heb geen groot gezin maar wel al 2 kinderen van 7 en half en 5 en half. Graag willen we er nog eentje bij. Ook ik heb een miskraam gehad nu iets meer dan een week geleden. Ik ben ook 38 jaar. Ik denk echter niet dat het door mn leeftijd kwam. Waarom weet ik niet precies. Het is denk ik gewoon mis geweest met het vruchtje zelf. We blijven proberen. En ja het is wel een klein beetje eng natuurlijk. Veel succes bij een volgende poging he.

Groetjes Petra

Hoi,

Helaas is een groot gezin niet voor mij niet meer weggelegd, de oudste is 5, de jongste is op 2,5 jarige leeftijd in februari overleden. Maar we hebben wel een grote wens voor een derde kindje.
Ik ben inmiddels 37 en ik voel ook de leeftijd om het zo maar te zeggen. De vk en gyn waren heel eerlijk: op deze leeftijd zijn je eitjes nou eenmaal wat ouder en is je kans op een miskraam wat groter. Maar zeggen ze er dan bij: het kan echt nog wel!
Daar houd ik me maar aan vast: het kan nog. En die hoop heb ik ook nog wel hoor, dat het toch binnen niet al te lange tijd toch nog gaat gebeuren: een gezonde baby in onze armen sluiten.

groetjes, keesje

Hoi buzz
Dus de miskraam is nog maar net geleden. Wij hoorde in nov dat het niet meer leefde en eind nov is het opgewekt. Wij hebben 4 kinderen en ik ben ook bang   dat het mijn leeftijd is. Bijna 40. maar de dr en gyn denken gewoon foutje vvan de natuur.   bij onze jongste  3 viel de zwangerschap al heel zwaar en nu deze keer fout.   Maar het kan ook zwaar zijn geweest omdat hij een jongen was en de andere 3 zijn meisjes. daar moet ik het maar op houden en dan hopen dat het gauw weer mag lukken. Voel me er verder wel goed onder. Ben blij met mijn 4 en dat het goed is afgelopen.( met mezelf dan)

Hallo,

Nou, ik vind het in ieder geval gezellig om met jullie te gaan kletsen en onze ervaringen te delen.
Het is jammer dat we nu op dit forum zitten maar we hebben in ieder geval wat gemeen.
Na mijn tweede kindje in 1996   en 1997 heb ik ook al twee miskramen achter elkaar gehad.
1 met 9 weken en 1 met 14 of 15 weken, dit was ook echt al een echt kindje vond ik.
ik kan me alleen niet meer herinneren dat me dat net zo aangegrepen heeft als deze keer.
Na die tweede miskraam is er onderzoek gedaan op het kindje en er kwam niets uit, gewoon pech.
Bij mijn laatste dochter van 2006 heb ik vanaf het begin tot de 18e week bloedingen gehad omdat ik een poliep aan mijn baarmoedermond had (die is tijdens de zwangerschap verwijderd) en een voorliggende placenta.
Toen voelde ik wel dat het ondanks het bloedverlies toch goed zat, dit gevoel had ik nu met mijn miskraam niet hoezeer ik het ook wilde voelen.
Ik voelde me gewoon niet zwanger genoeg.
Nou ja, ik hoop dat mijn cyclus weer goed op gang komt.
Vorige week is mijn eerste ongesteldheid eindelijk na 2,5 week gestopt.
De huisarts wilde bijna een progerteronkuurtje gaan geven.
Ik ben benieuwd wanneer ik nu mijn eisprong heb deze maand. (of misschien is het al wel geweest.)

Groetjes

quote: Wilhelmin reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-01-2008 21:39:34'));

We zijn alweer 2 weken verder. Hoe   is het met jullie. Verwacht mijn nod 1 febr. Spannend. Dit is de 1e ronde na de miskraam

Hoi Wil,

Met mij gaat het de ene dag goed en de volgende weer niet. Het ligt een beetje aan de momenten, wat er gebeurt om me heen etc. Ik heb mn 1e ongi nog niet gehad na de miskraam helaas! Het wachten is dus op mijn normale cyclus.
Voor de rest gaat het zn gangetje maar soms heb ik ineens weer verdriet. Ik denk dat het nog wat langer nodig heeft allemaal.

Groetjes Petra

Hoi Petra
IBij mij duurde het 5 weken tot de 1e menstruatie na mijn miskraam. En toen ik eenmaal ongesteld was voelde ik me een stuk beter. Net of er een soort spanning weg viel. Dan weet je dat je lich weer in orde is. Geestelijk ging toen ook beter omdat je er weer voor gaat. Je krijgt weer nieuw hoop. Vind het nu dus ook heel eng. Zal de ongi doorbreken of niet. En wat zal een normale cyclus zijn. Hoe weet ik nu wanneer ik overtijd ben.

Nog even wachten voor jouw en dan komt je ongi ook. En het verdriet moet een plaatsje krijgen.

Terug
Bovenaan