wie heeft er ook een groot gezin????

A

Anoniem

Guest
hoi,

zijn er meer meiden met een groot gezin?
ik heb vijf kinderen van 13, 11, 8,  6 jaar en een baby van 9 weken.
de laatste was niet geplant maar we zijn er ontzettend blij mee en ondanks dat vijf natuurlijk al heel veel is lijkt het me vooral voor de jongste leuk als er een zesde zou komen. (maar misschien denk ik dit wel omdat ik nog onder invloed ben van de wisselende hormonen).

groeten van buzz

Ik ben wel een beetje jaloers...ik ben zwanger van de tweede en zou nog zeker wel een derde of misschien een vierde willen...maar mijn vriend vindt twee genoeg...voorlopig, dus ik heb nog hoop...

Tijd zal het leren dus

Yvonne

Hoi Buzz, wat leuk een groot gezin! Ben zelf 7 oktober bevallen van onze derde, en hoewel wij altijd over drie kindjes hebben gesproken, kriebelt het bij mij nog steeds. Als ik nu de kast omhuis( hij heeft pas 62 aan) dan denk ik, wat moet ik nu met de spulletjes doen? We zouden het eigenlijk bij drie laten, maar voor Thijs zou een broertje of zusje ook leuk zijn. De andere 2 worden deze maand 7 en 5. Dus over 'n klein jaartje nr 4, zou niet slecht zijn................We zitten alleen met plaatsgebrek, en dat vind ik jammer. En niet te vergeten het kostenplaatje. Heel veel succes met je kids, en ik zou het wel wetenals ik zou moeten kiezen, en je financieel de ruimte hebt. Groetjes Wendy

hoi hoi,

Ik heb ook 3kids waarvan een 2ling van 2jaar en3maanden en een kleine van 3maanden 24okt 2006.
Ik krijg van de zomer de keine van mn zus erbij om op te passen, niet dat ik geen 4e wil hoor maar het word zo druk. Ik heb plek genoeg in huis, maar het is ook het financiele wat er nog bij komt.
Maar ik hou de hoop dat er misschien over 2jaar een 4e bijkomt.

Liefs,

Rachel

Hie de vierde op komst.
Ik vind het waanzinnig leuke een beetje volle gezinnen.

Denknietd at er een vijfde komt, ben alweer 36, en de laatste twee jaar aan de lopende band zwanger geweest (april 2 jaar geleden een kindje verloren na 18 wekenz wnagerschap, vorig jaar april bevallen van ozne derde en nu in april bevallen van onze vierde) dus rust is wel evennodig.

En dan vind ik mezelf toch wel te oud worden hoor.

Maar blijven kriebelen zal het wel.

Miep

Hoi,
Ik heb vorig jaar maart mijn derde kindje gekregen en volgens mij zegt het genoeg dat ik af en toe weer op het zwanger-forum kijk. Het kriebelt toch, maar ik ben er nog niet uit.
Ik ben nu af en toe al heel moe, moet 90% van de opvoeding en verzorging doen en dat is toch best zwaar vind ik. Maar toch!
Ook wij zouden moeten verhuizen als er een vierde zou komen, maar dat zijn we toch al van plan. Auto is ook geen probleem, want krijgen toch elke twee jaar een andere dus dan kun je je keus model aanpassen.
Wie weet!
Ivy

hi, wij zijn een samengesteld gezin en onze zoon is het  7e kind.
t is wel even rekenen en tellen hoe je uitkomt met  onze salarissen. ook met uitstapjes inventariseren we eerst wie mee moet, mee wil, wie zelf kan of dat we met 2 auto's gaan. niet alle kinderen vinden het leuk overigens, dat we met veel zijn.
je kunt je voorstellen dat je met een zak chips minder krijgt met zoveel grazers ...
Miep

Terug
Bovenaan