wie heeft er ook een hele onregelmatige cyclus?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ben hier nieuw, maar heb wel veel gelezen hierzo op het forum...

Wij hebben een dochter van 3 en een jaartje geleden besloten om voor een tweede te gaan. Helaas kreeg ik toen in mei een MK. Daarna ben ik nog 1 of 2 keer een bloeding gehad. Ben altijd al heel onregelmatig ongesteld geweest.
Zijn er meer vrouwen hier die zo onregelmatig haar ongi hebben, en die dus niet precies weten wanneer het tijd is?   En hoe gaan jullie om.

groetjes Anna

Hoi,

Ik heb ook een zeer onregelmatige cyclus.
Het langst heb ik gewacht toen de RD na 40 dagen kwamen.
Laatste 2x zat ik rond 35/36 dagen.
Donderdag zit ik op 28 dagen dus ben zeer benieuwd hoe lang het gaat duren deze keer.
Tja, en hoe ga je er mee om... gewoon wachten en balen.
Maar ja dat wist je vast alwel.
Kan er verder weining aan doen he...

Groetjes en veel succes!!!!!

Mamaloe

hoi hoi

ik ben ook heel erg onregelmatig. hoe ik daar mee omga? ik klus om de twee dagen dan weet ik zeker dat ik ook op de juiste tijden klus.

mijn probleem is dat ik er ook soms een syclus van 14 dagen tussen heb zitten heb het nu een half jaar bij gehouden en het kortste was 14 dagen en de langste 31 veel verschil dus. 1 voordeel ik ben maar 3 dagen ongi en geen dag langer.

waar ik ook vooral op let is op de afscheiding en als die rekbaar is ga ik er van uit dat ik dan nog 14 dagen moet voor ik ongie wordt en meestal klopt dit wel.

liefs annieka

Ik behoor ook tot die 'gelukkige' groep die niet op de klok ongesteld wordt. En aangezien ik meerdere miskramen heb gehad, duurt het soms absurd lang.

Meestal als ik temperatuur krijg ik een ei rond de 19-22e dag, maar ja, zoals gezegd ook wel eens later.
Ik probeer nu ook op mijn afscheiding te letten (vorige week weer gelig slijm (yek wat een onderwerp) met een beetje rossig gehad en de dag erna ook).
Dus veel geklust de afgelopen dagen (om de dag dan he!).

En nu afwachten.
Vanaf volgende maand ga ik weer temperaturen, omdat wij toch niet veel langer willen wachten met actief proberen zwanger te raken (heb net een miskraam achter de rug).
Ik heb wel al een kind van bijna 3,5

Maar ja verder.........afwachten dus

Hoi allemaal,

Bedankt voor de reacties, tja ik krijg geen hoogte van die cyclus van mij. De vorige keer was het gewoon geluk, tja gewoon niet nagedacht. Wij waren net verhuisd en toen na 2 maanden pats boem zwanger, tja ons huis was nog nat van de verf. Tja en ik met mijn domme verstand niet aan denken dat ik zwanger kon zijn. Ik had toen een aantal weken last van kleine bloedingen met veel slijm...   het begon met een soort ongesteldheid. Nu ik na de huisarts, assistente vond het ook vreemd, maar was ook niet zo wakker. Daarna naar de huisarts, hij was natuurlijk wel wakker, tis niet mijn huisarts meer, maar hij heeft 4 kinderen, dus buiten huisarts ervaringsdeskundige. Nu hij was erg blij voor ons, want de test daar was natuurlijk raak. Nu toen vk gebeld, die was meteen niet zo enthausiast, het is gelukkig allemaal goed gekomen.
Alleen de bevalling en daarna was niet zo'n pretje. Hebben wel een fantastische dochter gekregen.
In eerste instantie heb ik echt gedacht... dit nooit weer. 9 maanden heeft het geduurt voor dat dat beneden weer goed was. Maar goed na ruim 2 jaar zijn we vorig jaar aan het klussen geslagen, zeg maar zo rond eind jan/februari. In maart ben ik waarschijnlijk al zwanger geworden en in mei een mk. En hierna nog 2 keer de rode duivels en toen niet meer. Nu ja, ik heb weer een test in huis en ga eens weer proberen, bij mijn dochter was ik in het begin ook niet misselijk of zo... wel moe.
Zo en dit is mijn verhaal, ik hoop voor jullie dat jullie klusdagen/nachten/middagen ook beloond worden!!!   Succes, en wie weet hoor ik nog van jullie!

Anna

Terug
Bovenaan