Wie heeft er ook een keizersnee gehad?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik heb even een vraagje aan de meiden/vrouwen die ook een keizersnee hebben gehad.
En die nu ook graag zwanger willen worden van een 2 de.
Dat wil ik dus ook graag,maar ik heb gehoord als je dus een keizersnee heb gehad dat  het dan wat  langer kan  duuren voor dat je weer zwanger bent.
Is dat zo vraag ik mij af?
Want sommige vrouwen die lullen ook maar wat.
Wie heeft daar ervaring mee?
En heb je toen weer een keizersnee gehad of ben je op de natuurlijke manier bevallen?
Nou ik hoop snel wat van jullie te horen!!

Groetjes Colinda

Hoi Colinda,

Een vriendin van mij heeft een keizersnee gehad en was bij de 2e na 3 mnd zwanger.

Gr. Sam

Bij de eerste heb ik een keizersnede gehad. Na 6 maanden ben ik gestopt met de borstvoeding en toen was ik driect weer zwnager. (Dus in de eerste ronde). Mijn meiden schelen een kleine 16 maanden.

Miep
PS: dit is natuurlijk geen garantie voor jou.

hoi ik heb bij mijn dochter ook een kijzersnede gehad en we zijn nu voor de tweede al weer 10maanden bezig   balen dus .ik weet niet of het daar wel aan licht.

Hoi!

Ik heb bij de eerste een keizersnede gehad en het duurde toen 1,5 jaar voordat ik zwanger was.
Bij de 2e was ik binnen 5 maand zwanger.
Dus het hoeft daar helemaal niet aan te liggen.
Had het trouwens ook nog nooit eerder gehoord.

Succes!

Groetjes mamaloe

Hallo allemaal

Nou nu ik dit van jullie gelezen heb denk ik er weer wat makkelijker over.
Je moet ook niet altijd luisteren wat iedereen zegt dus.
Nou we wachten maar gewoon af hoe het gaat lopen!!!

Groetjes Colinda

Ik heb bij de eerste een keizersnede gehad en bij de tweede was ik zwanger in ronde 2! Toen wederom een keizersnede, maar dat wist ik vooraf al.
Heb er nog nooit van gehoord dat het langer duurt voor je zwanger raakt als je eerder een keizersnede hebt gehad. Is volgens mij ook gewoon niet waar!

Terug
Bovenaan