wie heeft er ook een kindje met ooievaarsbeten....

hoi hoi

onze sophie heeft op haar voorhoofd en ooglid en tussen haar neus en lipjes een ooievaarsbeet......

ik heb gehoord dat deze na ongeveer 6 maanden en een jaar weg gaan of in ieder geval minder worden.... ik maak me er geen zorgen om.. maar ben benieuwd wie er dus ook een kindje heeft met deze vlekjes..

liefs tobi.

Hoi,

Jamie heeft ook een ooievaarsbeet op zijn voorhoofd.

Ik zal er een foto bij doen. Je ziet die rode vlek op zijn voorhoofd?
Ook ik maak me er niet druk om. Het gaat als het goed is toch vanzelf
weg.

Groetjes Natasja

hier ook een moeder   met een kleine die een ooienvaars beet heeft. maar dan wel in de nek.

het kan idd wel ff duren voor dat tie weg is. maar ach het is niet bedreigend. vind het alleen soms wel jammer   als je begrijpt wat ik bedoel

hoi,

mijn oudste (Kevan) heeft twee ooievaarsbeten. 1 daarvan is aardig weggetrokken maar behalve als hij eg boos of driftig is dan zie je het wel. Die zit bij zijn oog.
En op de achterkant van zijn hoofd heeft hij een hele grote, maar die valt nu bijna niet meer op omdat zijn haar hem voornamelijk bedekt.

groetjes kim

hoi
ja ons dochtertje heeft er ook 2

1 tje op haar voorhoofdje, net zoals het kindje van natascha en 1 midden op haar neusje ..
trekt wel weer weg geloof ik

ze heeft op haar achterhoofd een grote wijnvlek volgens mij, gelukkig onder haar haartjes maar als ze hard huilt word hij vuurrood
gaat een wijnvlek weer weg??
groetjes sandra

normaal gesproken loop hij dus gewoon door naar boven zeg maar bij je stuitje maar delano splits hij dus zeg mar als de letter Y ik zou kijken of ik staks een foto kan maken van zijn mooooie billetjes, meneertje slaapt nu lekker
Als hij later maar geen bouwvakker wordt haha

Terug
Bovenaan