A
Anoniem
Guest
hoi hoi
we zijn gisteren weer bij het cb geweest en toen bleek dat ze weer niet echt heel veel was aangekomen...
ze vonden het niet erg, mar ik merk dat ik er toch onzeker van wordt...
ze is nu 7mnd en weegt 7070 bij 68,5 cm.....
in een maand tijd is ze maar 210 gram aangekomen en daarvoor in 9 weken tijd maar 780 gram....
de lijn buibt nu ook iets naar beneden...
zoals ik al schreef vonden het niet erg oid..., maar toch!!!
ze weigert nu al en paar weken soms de fles en drinkt hem dan maar voor de helft leeg (100cc) echt boos en tegenstrubbelen.we hebben vanalles geprobeerd, maar kunnen er niet achter komen wat er is..
nu gaat het al iets beter , we hoeven iets minder strijd te leveren, maar vaak laat ze toch nog 1 a 2 flessen voor de helft staan.
vanmorgen heeft ze 230 cc leeggedronken tussendoor de fruit op
om 12.30 100 cc(ze wilde absoluut niet meer)
en straks krijgt ze groentenhapje 6mnd9 en gisteren dronk ze er toen ook nog 120 cc achteraan)
maar s;avonds dronk ze maar 120 cc en weigerde ze de pap..
wie herkent dit , heeft ook een licht kindje of komt de laatste tijd minder aan en heeft tips!!!!
want het zit me toch niet echt lekker..
liefs tobi
we zijn gisteren weer bij het cb geweest en toen bleek dat ze weer niet echt heel veel was aangekomen...
ze vonden het niet erg, mar ik merk dat ik er toch onzeker van wordt...
ze is nu 7mnd en weegt 7070 bij 68,5 cm.....
in een maand tijd is ze maar 210 gram aangekomen en daarvoor in 9 weken tijd maar 780 gram....
de lijn buibt nu ook iets naar beneden...
zoals ik al schreef vonden het niet erg oid..., maar toch!!!
ze weigert nu al en paar weken soms de fles en drinkt hem dan maar voor de helft leeg (100cc) echt boos en tegenstrubbelen.we hebben vanalles geprobeerd, maar kunnen er niet achter komen wat er is..
nu gaat het al iets beter , we hoeven iets minder strijd te leveren, maar vaak laat ze toch nog 1 a 2 flessen voor de helft staan.
vanmorgen heeft ze 230 cc leeggedronken tussendoor de fruit op
om 12.30 100 cc(ze wilde absoluut niet meer)
en straks krijgt ze groentenhapje 6mnd9 en gisteren dronk ze er toen ook nog 120 cc achteraan)
maar s;avonds dronk ze maar 120 cc en weigerde ze de pap..
wie herkent dit , heeft ook een licht kindje of komt de laatste tijd minder aan en heeft tips!!!!
want het zit me toch niet echt lekker..
liefs tobi