wie heeft er ook eerder zwangerschapsvergiftiging gehad??

Hoi,

ik ben zwanger van m'n tweede kindje en daar erg blij mee.

Maar ben ook bang om weer met zwangerschapsvergiftiging in het ziekenhuis opgenomen te moeten worden.

Bij mijn dochtertje ben ik met 39 weken met spoed opgenomen i.v.m zwangerschapsvergiftiging.
Hier bleek ik achteraf al weken last van te hebben.........dit werd alleen niet als zodanig herkend door de verloskundige.

Ben door mijn huisarts gewaarschuwd dat de kans op terugkomst bij een 2de zwangerschap nog groter is.
Zijn jullie daar ook mee bekend?

Ik kan pas over 2 weken terecht bij de gyneacoloog.......dus zit nog wel even in onzekereid.

groetjes
Patricia...trotse mamme van Naomi

Ik hoor het juist vaker bij een 1e en dan niet meer bij een 2e of volgende. Ik heb me er in verdiept omdat ik zelf een hoge bloeddruk had bij de 1e. Maar een zwangerschapsvergiftiging komt sowieso meestal pas aan het einde van een zwangerschap. Ik heb me laten vertellen dat het te maken heeft met de overbelasting van een zwangerschap voor je lichaam.
Ik zou het gewoon overleggen met de gyn. Maar voor de eerste weken hoef je je daar geen zorgen over te maken. Ze houden je gewoon xtra in de gaten

Terug
Bovenaan