Wie heeft er ook last van Hooikoorst?

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik weet het niet maar ik heb erg last van hooikoors,en nu begint het ook weer,daarbij heb ik vreselijke keelpijn en verga ik van de hoofdpijn.Weet iemand of ik hooikoors tabletten kan innemen nu ik zwanger ben.Ik kan hier niet meer tegen.

Groetjes Bernice(18weken zwanger,augustus forum)

Hoi,
Ik heb mijn medicijnen tegen hooikoorts, eczeem en astma gebruikt tijdens de zwangerschap. Maar wel in overleg met de arts en de verloskundige. Ik heb nu ook weer zo'n ongelooflijke last van de hooikoorts. Ik zit de hele dag te janken (van de irritatie aan de ogen) en ik heb er idd ook keelpijn bij.
Succes ermee!
Patricia, trotse mama van Max 090505  en Liv 141206

Hoi, heb ook behoorlijk last van hooikoorts en boompollen. Heb van te voren met huisarts en allergoloog overlegt. Deze rade aan om de eerste 3 maanden van de zwangerschap niet te gebruiken (antihistemine kan dan schadelijk zijn) Daarna heb ik allemaal andere medicijnen gekregen dan ik had omdat deze veiliger zijn. Het is echt belangrijk om goed te overleggen. Zo kan bv een normale neusspray van de apotheek/drogist al schadelijk zijn. Oh en bij veel apotheken als je meld dat je zwanger bent checken ze sowieso je medicijnen extra na.

Terug
Bovenaan