wie heeft er ook last van middenpijn/ovulatiepijn?

goedendag,

ik ben samantha.. en wij zijn al anderhalf jaar bezig..
ik heb een hele onregelmatige cyclus dus kreeg ik een clomid kuur..
ik heb nou de eerste kuur  achter de rug..
had maandag een ei van 18 mm was super goed zei me gyncoloog..
maar ik heb vanaf gister en vandaag last van me rechter onderbuik..
en daar zat ook het ei van 18 mm..
ik heb een keer zo ovulatiepijn gehad dak na de huisartsenpost moest..
en nu heb ik er ook weer last van...
wie heeft dat ook?

groetjes samantha

Hoi

Wij gaan nu voor ons 2e kindje, bij de eerste nooit iets gevoeld van de eisprong, maar nu wordt  ik er gek van zoveel pijn.
De eerste maand wist ik niet wat ik had en ben toen naar de ha gegaan, die wist het ook niet, maar  hij dacht dat het door het stoppen van de pil kwam en ik moest maar wachten op mijn 1e ongie.
De 2 maand ben ik begonnen met ovulatietesten en op dag 12 een licht streepje, de eisprong kwam eraan.
Dag 14 een donkere streep de eisprong moest niet ver weg zijn dacht ik, een paar uur later ontzettend last van buik pijn, zo erg dat ik tegen mijn man zei dat ik liever weeen had.
De dag erna was de ovulatie negatief, ik had dus een eisprong gehad.
De ha gebelt en die zij dat mijn pijn inderdaad een eisprong kan zijn en dat er meer vrouwen waren die ook zo'n pijnlijk eisprong hebben en dat het ook wel middenpijn wordt genoemt.
Ik was toen wel erg gerustgestelt dat er in ieder geval niks mis met me was.
Raar he bij de 1e nooit gevoelt en nu bij de 2e zo duidelijk.
Sorry wel een lang verhaal, maar ik begrijp dus wat je voelt en het is echt geen pretje om je eisprong zo duidelijk te voelen.

Groetjes Mama2006

Hoi,

Wij zijn bezig voor ons 1ste kindje en ik ben in Mei gestopt met de pil. In juni dacht ik dat het raak was want volgens het schema van internet had ik op 21 juni m'n innesteling. Ik had dus de dag ervoor en de dag zelf ontzettende last van pijn rondom m'n baarmoeder. Een beetje alsof je ongesteld moet worden maar dan veel pijnelijker. Ik dacht dus dat het de innesteling was en had hoop gekregen. Helaas werd ik precies 2 weken later ( dus ik dacht 1 week overtijd) ongesteld. ik had dus niet m'n innesteling gevoeld maar m'n ei. En nu heb ik denk ik vandaag weer m'n ei. Sinds gister namelijk weer die pijn onderin en vandaag echt vreselijk erg. Net als de vorige keer. lopen doet vandaag al pijn.  
Ik ben blij dat ik neit de enige ben, want overal lees je dat de meeste het niet voelen of slecht een paar uurtjes. Nou ik heb het minstens 2 dagen net zoals jullie. Geen pretje nee, maar wel een goede teste hehe, heb ik tenminste deze ronde wel op tijd geklust, en nu dus afwachten.

groetjes bloempje

Herkenbaar, dit heb ik dus ook sinds ik ben bevallen dmv een keizersnede 4 en half jaar geleden. Daarvoor heb ik er nooit last van gehad. En tot op de dag van vandaag heb ik ongeveer 3 tot 5 dagen pijn in mijn onderbuik en daarna is de pijn weg en aan mijn tempstaatje kan ik dan zien dat inderdaad de eisprong geweest is. Toch grappig.

Groetjes
Luna

Ben ik ff blij dat ik jullie verhalen lees...
Ik ben in Juni gestopt met de pil en nooit klachten voor of tijdens de menstruatie gehad.
Alleen zo af en toe wat hoofdpijn en  ook geen eisprong gevoelt.
De eerste keer kreeg ik 2 weken voor mijn ongi echt buikpijn en heb 2 weken lang gedacht dat ik ongi zou worden.
Ik  dacht ach dat komt door het stoppen met de pil.
Nou heb ik vanaf zondag al weer elke keer zo'n raar gevoel in me buik.
De ene keer lijkt het wel kramp en de andere keer lijkt het wel of ik weer ongi moet worden.
Nou heb ik gister een ovulatie test gedaan en daar zag ik een licht streepje ga vanavond weer testen en dan hoop ik een donkere te zien.
Ik maakte me al helemaal zorgen en zat er al aan te denken om naar de ha te gaan, maar als ik jullie verhalen zo lees heb ik denk ik ook gewoon last van de eisprong.

Gr wen.

Hoi Samantha (en de rest)

Ik ben ook pas gestopt met de pil (1 juli).
Ik heb ook de eerste keer dat ik ongi moest worden nadat ik gestopt was met de pil,
heel erg pijn gehad in mijn buik, onderin rechts.
Naar de huisarts geweest, en zij dacht ook dat het mijn eisprong is geweest.
Volgens haar was het heel normaal dat als je lang aan de pil bent geweest, dat je je eerste eisprongen pijnlijk ervaart.
Ik hoop voor je dat het beter wordt.
Groetjes...

Hey Samantha,

Wat je schrijft is heel herkenbaar.Heb nu mijn tweede ronde clomid erop zitten, en sinds de clomid heb ik ook erge pijn tijdens mij ovulatie(normaal voelde ik mijn ovuolatie nooit)de fertiliteitsarts gevraagd, en zij vertelde dat dit door de clomid kwam.Dus ws bij jou ook!!!!

groetjes mamavanjesse

Hai Samantha,

Ik herken je verhaal ook hoor. Toen we bezig waren voor de eerste had ik hier nooit last van. Maar sinds ik nu met de pil gestopt ben doet het zo vreselijk pijn!!!! En het duurt bij mij ook ongeveer 5 dagen (als het niet langer is). Bij mij is het vrijdag begonnen en heb het nu nog steeds. Dacht ook dat het misschien kwam doordat ik vorig jaar een keizersnede heb gehad.
Het voordeel is dat ik weet wanneer het eitje eraan komt en dus flink moet gaan klussen.

Groetjes

Terug
Bovenaan