Wie heeft er ook last van nesteldrang?! ;-)

Hihi, nou in ieder geval wel....ineens;)
Alles moet schoon...ik wil het huis zo graag afhebben ook!
Volgende week donderdag worden de meubels Vd kinderkamer, de box en de kinderwagen eindelijk geleverd bij ons thuis:) can't wait;)
Hihi nu druk met alle babykleertjes wassen, ramen wassen in de babykamer enz enz... Haha het is druk joh in mijn hoofd;)

Jullie ook al last van de nesteldrang-kriebels?

Liefs Ellen

hey!

jep! ik meld me ook ;) geen kast is veilig haha alles wordt uitgezocht en nog is extra gepoetst :) maar leuk zeg dat volgende week al je spullen komen! kun je het lekker in richten :) ik ben nu ook druk bezig om alles uit te wasse! het kan maar gedaan zijn he ;)

Succes!

Helemaal geen tijd voor, we zitten midden in de verhuizing! Als ik die zou hebben zou ik mijn poetsdrang goed uit kunnen voeren. Eerst verhuizen, dan alles weer uitpakken en hopenlijk dan nog tijd om de babykamer op te knappen. Deze is nu roze en aangezien we niet weten wat het wordt wil ik m toch graag in een ander kleurtje. Maar goed, dat komt...
Ons internet kan helaas pas per de 17e verhuizen, ggrrrr! Ik spiek dus misschien af en toe even bij mijn ouders (heb ik het de eerste week sowieso te druk voor) maar ben er waarschijnlijk 2 weekjes niet. Heb ik daarna een boel bij te lezen!

Tot dan!

groetjes Natasja

nou hier ook eentje hoor... hahaha... het is begonnen in de week dat ik vrij was.. ik kon er ineens niet meer tegen en ben aan het opruimen gegaan... pffffff raar gevoel hoor dat je het toch moet doen hahaha...

Maar leuk hoor dat je de meubels en zo dan binnenkrijgt! altijd leuk om dan weer verder te kunnen gaan...

Ik ga zo nu langzamerhand ook aan de baby kamer beginnen..

Ja hoor, hier volop aanwezig!! Babykamer helemaal klaar! Wiegje opgehaald en wordt na onze vakantie van volgende week bekleed, geboortekaartjes zijn besteld! Vrijdag komt de hulp weer en die mag aan de binnenkant van de kasten beginnen! Ik laat haar zelfs volgende week komen, als wij op vakantie zijn om de muren allemaal af te soppen! Zelf ben ik nog bezig om verouderde boekhoudt papieren ed op te ruimen... Ordenen ordenen ordenen!!!! Haha, en als dat klaar is enveloppen schrijven en postzegels plakken...

Kortom.... Chaos in mijn hoofd!!!!

Euhhhh...nee, daar heb ik nog geen tijd voor, hihi!

Ik ben blij als straks ons huisje af is en ik mij kan focussen op alles om ons ukje heen. Het begint nu pas een beetje te kriebelen, daarvoor druk, druk, druk!

Suc6 met de nesteldrang!

Liefs grote broer

Hier zijn we nog druk bezig met het inrichten en zo van de babykamer.. Nog de kleine dingetjes en dan zijn we klaar! Ben nu al zo trots op het kamertje. Kan iedere dag wel even kijken :) Voor de rest ben ik druk met lijstjes maken. Ach ja.. het houdt je bezig he ;)

Hier nog eentje hoor.. Overal in huis staan babyspullen en ik wil opruimen, maar kan nog niet alles doen grrr Behangen en vloer zijn klaar in de babykamer dus morgen gaan we de plinten doen en de meubels over. Nou ja, in ieder geval een gedeelte van de meubels. En dan kan ik me daar weer uitleven met schoonmaken, inrichten enzo.
Vanmorgen was het zo erg, ik werd wakker en dacht gelijk gatsie wat een vieze slaapkamer. Dus nog voor ontbijt alles opgeruimd, soppie gepakt, gezogen etc. Ga straks stuk lekkerder naar bed ;)

Terug
Bovenaan