wie heeft er ook "rare"verschijnselen?

A

Anoniem

Guest
Sinds we voor het eggie zijn gegaan doet mijn lichaam (en geest) een beetje raar!

Voel me misselijk, heb pijn in mijn borsten en een opgezet buikje( m'n ei is nog niet geweest dus ben niet zwanger!) ook droom ik elke dag over baby's en dikke buiken!

Het lijkt ook alsof iedereen het weet terwijl we het aan niemand hebben verteld, zouden we het uistralen???????

Wie herkent dit?
GR KV

hoi! heb net een soortgelijk topic geplaatst, haha!
Ik ben in ronde 3, in de 1e 2 rondes heb ik allerlei zwangerschapsverschijnselen gehad, oa pijn in zijkant borsten etc maar er was niks aan de hand, gewoon ontpillen. Nu heb ik echter andere gevoelens en voel me nu echt onzeker... durf niet te hopen. succes ook!

Hoi laura ja dat kan je erg onzeker maken he!
maar bij mij is het geen ontpillen ben al sinds augustus gestopt met de pil!

Maar jij heel veel succes, hoop dat het snel raak is veel liefs KV

Same here

En idd net of iedereen het weet....typisch ineens van die opmerkingen allemaal? haha

hoi,

ik heb ook elke maand van die rare verschijnselen.
ik ben al twee keer overtuigd geweest dat ik zwanger was, maar dit bleek niet zo te zijn.
ik merk dat mijn lichaam mij verschrikkelijk voor de gek kan houden.
ik ga voortaan ook pas een test doen als ik een week overtijd ben.

groetjes kwinty.

ja, ik herken het ook. heb de afgelopen  2 weken regelmatig steekjes gehad in mijn buik, gevoelige borsten en af en toe flink misselijk. had wel al zaterdagochtend een test gedaan omdat ik 1 dag na nod zat, maar toch negatief. een aantal uur later toch rd's. volgende keer maar wat langer wachten met testen.

Groetjes,

Sara

Lieve Meiden,

Wat herkenbaar zeg!! Ik ben er afgelopen maand weer ingetrapt! Ik had al een keer eerder last van een opgezette buik en dacht dat ik zwanger was: NIET dus! Toen dacht ik: dat gebeurt me geen tweede keer. Maar afgelopen cyclus kreeg ik gevoelige borsten ruim een week voor m'n nod. En ik ben er WEER ingestonken! Ik was er toch echt van overtuigd dat ik zwanger was en WEER ben ik ongesteld geworden.
Ik snap er niets van! Het is natuurlijk niet leuk voor jullie maar ik ben wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik voelde me wel stom hoor!! Voelde me echt zo'n aanstelmuts, zo'n hypochonder.
Ik ben er gewoon te veel mee bezig. Afgelopen zaterdagochtend had ik getest en die was negatief. Ik wist meteen dat ik niet zwanger was. Ik was helemaal teleurgesteld maar wist wel waar ik aan toe was: geen hoop meer. Die avond ben ik met een aantal meiden uit eten geweest. We hebben een enrom leuke avond gehad en ik was er helemaal niet meer mee bezig. Meteen na die avond had ik al geen last meer van m'n borsten.  Dat gaf me helemaal het idee dat ik het mezelf had aangepraat.

Sterkte meiden en onze tijd komt nog!
x
Dile

hallo

ik ben nog bezig aan ronde 1 en heb ook hetzelfde gevoel. Ik blijf daar neutraal in ofwel is het zover ofwel is mijn lichaam aan het aanpassen. Natuurlijk zou ik liever hebben dat ik zwanger ben, maar we zien wel. Het mag komen want we zijn er klaar voor. Maar loop 's morgens niet al te wel rond. Best dat ik in de late voormiddag pas moet gaan werken, dan heb ik nog wat tijd om te bekomen.

veel liefs sandrine

Terug
Bovenaan