wie heeft er ook zo'n pijn in de onderrug???

Hoi meiden,

De vraag staat er al ik weet niet of er nog meer van jullie zijn die ook zo'n pijnlijke onderrug hebben???
Het is echt heel vervelend vooral snachts als ik maar draai voel ik enorme pijnscheueten in mijn rug en heupen pffff zit er ook echt doorheen ff!!! Kan ook weinig doen thuis als rustig aan doen, wat erg moeilijk is met een peutertje van 21 mndjes!!!! Hebben jullie tips lavast bedankt!!!!

Liefs Sandy 34 wk en 2 dgn

Hoi Sandy,
wow, wat leuk al 34w3d!!! Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je rug. Slaap je met een voedingskussen? Dat heeft mij erg geholpen vooral omdat ik op een gegeven moment ook nog eens last kreeg tijdens het op mijn zij liggen door mijn grote buik.
Leuk dat je ook een peuter hebt van 21 maanden (als ik het goed onthouden heb)!!
misschien moet je kijken of je wel goed staat.... ik heb van een vriendi geleerd dat als je tijdens het staan je bekken kanteld, dit wat druk van je rug af kan nemen.

Veel sterkte de komende weken. Hopelijk neemt de pijn af!!!

Groetjes,
Petra (Sara1979) mama van Brenda en Samantha inmiddels 7 maanden!!

hoi Sandy,

wat leuk dat je ook weer zwanger bent, al is het wel wat verder dan ik. Ik  ben 12 weken. Ik ken je nog van het zwangerforum in 2007. Ons zoontje is nu 20 maanden.

Ook ik heb last van mijn onderrug. Nu heb ik wat rondgeneusd voor info  en waarschijnlijk komt het door een verkeerde houding. Zeker als je een aardige buik hebt, is het belangrijk niet je rug hol te maken, maar je bekken iets kantelen. En altijd op twee benen steunen met zitten en met staan. 's Nachts heb ik vaak een kussen tussen mijn benen als ik op mijn zij slaap.
Je kunt anders ook een verwijzing vragen voor de cesartherapie, die is er voor corrigeren van je houding. Heb ik een paar jaar geleden echt baat bij gehad, maar had toen pijn boven in mijn rug.

Succes!

Liefs,

Terug
Bovenaan