wie heeft er ook zo'n pijn in de onderrug???

Hoi meiden,

De vraag staat er al ik weet niet of er nog meer van jullie zijn die ook zo'n pijnlijke onderrug hebben???
Het is echt heel vervelend vooral snachts als ik maar draai voel ik enorme pijnscheueten in mijn rug en heupen pffff zit er ook echt doorheen ff!!! Kan ook weinig doen thuis als rustig aan doen, wat erg moeilijk is met een peutertje van 21 mndjes!!!! Hebben jullie tips lavast bedankt!!!!

Liefs Sandy 34 wk en 2 dgn

Hoi,
Ja ik herken het wel hoor het lijkt alleen maar erger te worden omdat ik verder niet veel meer mag/kan doen als zitten of liggen maar die pijn herken ikzeker is erg auwie idd met draaien in bed is het niks.
Mijn andere dochter is drie en half maar wil steeds naar buiten tja gaat mama niet lukken dus dat onhandige met een kind erbij...........................

Ik heb ook geen tips behalve luisteren naar je lijf succes ermee.

Groetjes Nina 36 +1 wkn

hallo,
ik weet niet of het dezelfde pijnen zijn hoor. maar wat bij mij wel helpt is met een kussen de benen slapen. zodat je knie wat hoger ligt, en daardoor je rug wat meer rust krijgt snachts. omdat alle botten weker worden, kun je inderdaad last krijgen van dit soort dingen. ook ik heb een dochter van 17 mnd, dus er is nog veel gesjouw ;-)
hopelijk helpt dit bij jou ook.
groetjes

Ik zei vandaag nog tegen mijn man dat ik het raar vind dat ik bijna geen rugklachten heb. Ik ben echt mega dik en wij hebben 3 kinderen. De tip van de kussentjes is eigenlijk ook van mij de enige tip die ik ken. Het is lastig en dan helemaal met een combinatie van te weinig nachtrust en te weinig beweging. Zelf heb ik last van mijn heupen en mijn bekken. `s nachts word ik dan ook vaak wakker en dan moet ik er ook gelijk uit om te plassen. Dit zijn echt de laatste loodjes dames. Het enige wat we kunnen doen ik elkaar steunen en begrip tonen.

Liefs Petra

Ja hier ook! Vooral als je lang stil hebt gezeten of gelegen in een bepaalde houding. Ik dacht nog dat het ook met mn bekken te maken had, maar volgens mij zijn het gewoon vermoeidheidspijntjes en moet ik het dan rustiger aan doen. Mn oudste (net 2 jaar) til ik ook nog veel te veel...daar zal het ook wel door komen.
We weten dat het een keer minder wordt...

Succes ermee allemaal!
Gr Antoi
(36w)

Terug
Bovenaan