A
Anoniem
Guest
hoi mijn schoonzus heeft bij mij de bloed onder de nagels gehaald ik had haar gister gesproken op hyves dus ze vroeg hoe het met mij ging nou jah goed zei ik op een zere rug naar dan wij willen allebij zwanger worden nou nu komt het ik haar verteld dat is ongesteld was geworden naar dat ik 5 dagen overtijd was en dat zij al van af oktober bezig was om zwanger te worden en ik van af februari bezig ben om zwanger te worden krijg ik dood leuk vanmorgen een berichtje van haha das nou jammer maar volgende keer beter nou waar slaat dat nou weer op dus ik zo van ben ik nou gek of is ze nu blij dat ik niet zwanger ben dus ik zo kwaad dat ik was zo van nou ben jij wel zwanger dan stuurt ze later terug van ja ik wil het er niet over hebben anders kan ik nooit zwanger worden ja hallo wie begint er dan gek kind het is geen westrijd het is niet leuk dat je zo voor je kop word gestoten door je eigen schoonzus maar als ik haar bij mijn schoonouders spreek zeg ik het haar ook ik denk dat iedereen hier het ook niet leuk vind dat mensen tegen je zeggen van jah jammer hey dat je niet zwanger bent met een greis op haar gezicht ppff wat lopen der toch rare mensen op de wereld grtjes verlegen meisje