Wie heeft er ook zo'n lange cyclus???

A

Anoniem

Guest
Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad (ook voordat ik met de pil begon) en sind ik gestopt ben met de pil heb ik een cyclus van 32 dagen. Ik zelf vind dit echt niet fijn! Wie heeft ook zo'n lange cyclus? Je moet dan ook zo lang wachten of je nu wel of niet zwanger bent....

Liefs Victory

32 dagen is nog heel netjes, ik had vaak 35 tot 40 dagen, da's pas lang....

ik weet het eigennlijk nog niet, heb er nooit op gelet en ben nu pas 1x ongesteld geworden zonder pil, dit was precies 28 dagen deze maand word het 26 dagen (gezien ik bijna 100% zeker weet dat ik gister mijn eisprog heb gehad. ) maar volgens mij is tussen de 28 en 32 dagen netjes....

nou het is heel netjes hoor 32 dagen ik ben al op 39 en op 51 dagen gekomen das pas lang. Ik was het eerste half jaar ook 33 dagen ma is opeens om geslagen helaas,

32 dagen is heel netjes hoor. Ik was eerst ook 33 dagen en na 6 maand was ik opeens 39 dagen en 51 das pas lang niet leuk meer. Dus wees blij dat je een mooie cyclus hebt:D

oeps hij is 2x er op gekomen website gaat een beetje traag

Prima cyclus Victory. Fijn dat het regelmatig is, weet je wel waar je aan toe bent en kun je je eisprong goed bepalen.

Groet,
Julia

Ik ben in dec. gestopt met de pil...daarvoor altijd 28 dagen en afgelopen maand 33 dagen. Dus volgens mij valt het wel mee! Maar wachten duurt inderdaad lang.

Terug
Bovenaan