Wie heeft er positieve ervaringen met de Mat Care testen?

Hi meiden!

Eigenlijk spreekt het onderwerp al voor zich.
Omdat ik op het internet vooral veel negatieve verhalen over allerlei verschillende testen tegen kom, wil ik nu graag de positieve verhalen horen, en dan met name over die van Mat Care.
Ook zou ik graag willen weten of jullie die al voor je NOD hebben gebruikt, en zo ja, hoeveel dagen?
Ik heb 10 dagen terug mijn 5e IUI behandeling gehad, en voor het eerst voel ik me echt "anders". Heb ook een beetje een opgeblazen gevoel in mijn baarmoeder (is er trouwens iemand die dit herkent?)
Ik wil heeeel graag al testen ben echt op van de zenuwen, maar ben zo bang dat de test negatief is... En wachten duurt gewoon zooo lang.
Un,... dos,... stress,...

liefs, Nicole

ik heb zelf ook met mat care getest. Het was heel vreemd want binnen 30 seconden zo uit mijn hoofd gezegt moet er een streep verschijnen. Dat gebeurde dus niet.... maar wel later zeg maar. ik had hem al bijna weg gelegt. de streep was ook SUPER ligt ik dacht eerst dat ik het me verbeelde. Mijn man zei meteen ja een streep is een streep toch.... ja dat is wel zo maar het was wel buiten de tijd. ik ben toen toch maar naar de winkel gereden om een digitale test te kopen en hier stond duidelijk zwanger op.

maar goed dit lijkt een negatief verhaal over mat care maar dat is het eigenlijk niet echt want het bleek dus dat we 1.5 wk minder ver waren dan we dachten dus dat betekent dat die test redelijk snel een positief resultaat gaf.

succes! en hopelijk zijn jullie ook snel zwanger.

groetjes

hoi hoi,

sorry maar ik heb geen ervaring met die testen maar wel met iui!!
ben nu 34+6 weken zwanger dus bij mij is het na 3,5 jaar gelukt!!
en ik moet zeggen dat ik gelijk vanaf de dag dat ik geinsemineerd ben anders dan de andere keren voelde..
heb toen ook veel te snel getest met de redenatie van als ik nu positief ben is het nog de pregnyl die ik moest spuiten en als het negatief is kan ik een week eerder dan de gyn gezegd heeft weer testen hmmmm erg he  pfff dat wachten duuuuuuurt dan maar!!!
ik hoop voor je dat het nu wel gelukt is!!!

heel veel succes en ik duim voor je

liefs mamsy

Ik had na 3 dagen overtijd te zijn een positieve uitslag, matcare getest!
Maaaaar heb toch nog een claerblue test gedaan,
gevoelsmatig... Leek me toch zekerder. Allebei positief!!

Terug
Bovenaan