wie heeft er speelgoed tips

Hallo,

Kato is nu 6 weken oud en ik krijg zin om een leuk speledingetje te kopen voor in de box. Een mobile hebben we al en deze vindt ze ook erg leuk. Maar ik denk nu even vooruit en zoek iets wat leuker is als ze iets ouder is.

Heeft iemand tips, van wat leuk speelgoed is.

Groet,

Mariska

Hallo,

onze dochter was twee jaar geleden helemaal gek op dingen met belletjes. Je moet wel oppassen dat de belletjes niet los kunnen raken of dat ze zich er pijn aan kan doen. En een speelgoedschildpad van plastic met muziekjes erin. Als ze er tegen schopte, ging er een muziekje spelen. Het is voor jezelf soms wel vervelend: weer datzelfde deuntje....
En een ander groot succes was een spiegel!!! Die had ik bij IKEA gekocht: een ronde met een schuimrubberen rand. Hij werd helemaal smerig, maar het waren de kosten ook niet!
Mijn zoontje van 3 maanden heeft nog niet echt een speeltje wat hij heel leuk vindt, hij kijkt gewoon heel graag rond en trappelt graag met zijn voeten tegen een kraakrand van zijn speelkleed.

groetjes,
sakiris

boas is nu 4 maanden en begint nu pas te "spelen".hij pakt t liefst kleine knuffeltjes,die makkelijk vastpakken en niet te hard zijn,want het stuitert nog vaak ongecontroleerd op zn gezicht.en een spuugdoekje is echt zn favoriet.ik heb ook een babygym met houten dingetjes en belletjes.daar zet ik hem in de wipstoel onder.van dit alles heb ik eigenlijk niks zelf gekocht,maar allemaal gekregen.hij heeft ook nog een rammelaar,een vlinder met 6 vleugels en  op elke vleugel iets(spiegeltje,knispertje,piepertje,plastic vlindertje aan touwtje) en een een zingende gitaar.verder heeel heeel heeeeeeeeeeel veel knuffels.

hier zijn favoriet:

1) een speelbanaan die boven hem hangt met spiegeltjes, knisperonderdelen, piepjes, interessante voelstukjes etc. Het ding is geloof ik te koop bij prenatal. Hij speelt er echt al weken mee!  
2) spiegel
3) knuffels met grote ogen (babies gaan daar tegen brabelen omdat ze nog niet doorheben dat het geen mensen zijn, errug grappig en lief)
4) plastic sleutelbosje om op te kauwen nu hij tandjes krijgt
5) (knisper)boekjes begint te komen (4mnd)

Echt voor in de box is zo'n activiteitenbord wat je aan de spijlen kunt hangen erg leuk. Daar zit dan van alles op om aan te draaien, wat geluid maakt, spiegeltjes etc.
Quinn vindt dit fantastisch. Verder wissel ik de losse  speeltjes in de box af.
Groetjes Veerle

Ik heb een plastic baby-gym gekocht toen Teun 5 maanden was.
Helemaal geweldig,ik geef hem s`morgens de fles leg hem in de box met de baby-gym erboven ik kan op mijn gemak douchen etc.
Een aanrader dus!!

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan