Wie heeft er tips/ideeën voor dit kleine probleempje

Ik ben voor Benthe voor van de winter op zoek naar een mooie donkerblauwe legging, niet al te duur, maar kan er eigenlijk nergens echt een vinden.

Iemand enig idee?
Ik ben al bij H&M geweest en de hema, heb op wehkamp.nl gekeken en bij simply colors en rainbowbabies, maar tot op heden nog niets gevonden.

Groetjes Martine en alvast bedankt voor de moeite!!

Oh, Benthe heeft ongeveer mt 86/92.

hmm lastig. Ben ook voor Veerle op zoek naar maillots/leggings maar kan nergens leuke vinden. Ik weet dat ze van het merk No No leuke leggings hebben, maar ik weet niet of je het ergens online kunt kopen. Veerle heeft een paar leggings van No No en haar tweelingbroertjes shirtjes en het blijft erg mooi.

Succes en mocht ik ze tegenkomen in mijn zoektocht dan laat ik je het even weten.

Groetjes Floor

ben je al bij willemsen geweest? Of is dit niet een winkel die overal bestaat?
Daar hebben ze ook leuke dingen en wellicht ook leggings!
Of mss ter stal?
Succes hoor.

Groetjes Saskia.

Hoi,

Ik kreeg net een folder binnen en daar stonden leggings in vanaf maat 92. Dit was bij de bentex.
Ik hoop dat ze die bij jou in de buurt hebben.
Tenzij je ze niet van de bentex wil hebben natuurlijk, anders zou ik het niet weten.

Gr Linda

Helaas, Willemsen, Ter Stal en Bentex hebben wij niet in de buurt zitten. Nono ken ik eigenlijk niet, zal eens googlen.

En bij hans textiel en wibra ben ik al geweest en ook daar geen succes. Bij H&M heb ik wel hele mooie, fijne leggings besteld, wellicht ook voor Veerle, maar helaas geen donkerblauw.

Ik zoek nog ff verder,maar in ieder geval bedankt voor het meedenken!!

Groetjes Martine

Hoi Martine,

Ik weet niet welke maat Benthe nu heeft, maar op kleertjes.com kwam ik wel een aantal blauwe leggings tegen. Misschien zit er iets voor jullie bij?!?

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan