wie heeft er tips (of adressen) voor vakantie met een baby?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wij willen in september met ons gezinnetje op vakantie. Ons gezin bestaat uit vader, moeder en zoontje (geboren 21-10-2007). Als we op vakantie gaan is hij dus bijna 1 jaar.

Nu zijn er zoveel vakantieparken dat we door de bomen het bos niet meer zien. We zitten er aan te denken om naar Noord-Holland of Zeeland te gaan (hoeft niet beslist).

Waar moet je op letten bij de parken (we willen in GEEN geval kamperen). Wie heeft er goede ervaringen??

Alvast bedankt voor de reakties,

Rolanda

Goeie vraag!
Heb geen antwoord hoor, maar ben wel erg benieuwd!

groetjes
Mandarijn

Hallo,

toen onze oudste zoon een half jaar was zijn we voor het eerst naar een vakantiepark geweest. Voor oma's verjaardag. Dit was ons erg goed bevallen.
Nu is hij inmiddels bijna vier, gaan we regelmatig (zo'n 3 keer per jaar). Naar Landal, Center Parcs of Roompot. Als de kinderen maar water hebben. Wij hebben toen onze fietsen meegenomen en de wandelwagen. Het is daar heerlijk om de wandelen en te fietsen.

Wij hadden het matras van zijn eigen bed meegenomen om daar in het campingbedje te leggen. Dit geeft wat vertrouwds.

Wij gaan in juni (de twins zijn dan 10 maanden) naar Center Parcs met mijn ouders en mijn broer, zus en hun aanhang. Voor de oudste kijk je toch weer naar andere dingen zoals een speeltuin of speelplaats binnen.

Hopelijk heb je er wat aan.

Veel succes.
Groeten Miranda

Hoi,

toevallig ben ik de afgelopen dagen aan het surfen geweest op zoek naar een huisje in Zeeland. Het liefste een appartementje in een boerderij, maar wel graag rustig gelegen (niet alleen omdat we daar zelf van houden, maar ook omdat een baby nou eenmaal 'herrie' kan maken en ik andere vakantiegangers niet lastig wil vallen). Via zoekmachines en vakantiepagina's heb ik wel een paar mogelijkheden weten te selecteren.
We kijken daarbij ook naar de aanwezigheid van een kinderbedje en kinderstoel en, zo mogelijk, gelijkvloers.

Succes met het zoeken! Marijon (onze zoon is ook van oktober '07)

Tja, wij zijn echte Center Parcs-gangers en zijn half december voor het eerst geweest. Ons dochtertje was toen 2,5 maand! VOlgend weekend gaan we met mijn ouders en mijn zusje+vriend weer. Ik vind een huisje ideaal, als je gewoon in Nederland wilt blijven!
Met slecht weer is er genoeg te doen en met mooi weer ook!

Sorry...(weer) vergeten gedag te zeggen (aaaarrggh, gaat die zwangerschaosdementie OOIT over???)

Groetjes,

Nathalie
trotse mama van Maaike (28-09-2007)

hoi hoi,

Wij hebben in september een weekje vakantie in centerparcs geboekt in duitsland. Hopelijk is het goed weer, kunnen we lekker wandelen en af en toe zwemmen. Kevin is dan 9 maanden. Volgend jaar wil ik weer gaan vliegen, maar dat leek me nu nog te vroeg...

Ha Nathalie,

waardeloos hè, die zwangerschapsdementie?!. Tegenwoordig sta ik vertwijfeld bij de gedekte tafel te bedenken hoe ik die moet leegruimen. Met als gevolg, dat ik veel te vaak heen en weer loop met nauwelijks gevulde handen. Voorheen deed ik dit soort dingen gedachtenloos. En dan wordt er ook nog gezegd, dat het tot wel een jaar na de bevalling kan duren (of nog erger: niet meer overgaat)
Hebben jullie ook overal briefjes liggen met dingen, die je niet moet vergeten?
Sterkte met deze nazwangerperikelen

Groetjes, Marijon

Terug
Bovenaan