wie heeft er tips voor een lekkere slaaphouding

Hallo dames,

Ik ben nu 32 weken zwanger van mijn 2e en weet 'snachts absoluut niet meer hoe ik moet liggen.    In slaap komen kan ik gemakkelijk op mijn zij. Mijn ene been op het voedingskussen en de andere ervoor en dan val ik goed op mijn zij in slaap.
Als het dan 2 uur 's nachts is wordt ik de laatste dagen wakker met aan beide kanten een pijnlijke plek ter hoogte van mijn heup begin bovenbeen. Net alsof het er helemaal beurs is.

Ik heb geen idee meer hoe ik  in een lekkere (geen pijnlijke) houding weer in slaap kan vallen.

Wie heeft er goede ideeen?

Alvast bedankt,

Gr Anneke

ik lig ook meestal op mijn zij, met een kussentje tussen mijn knieen (ik vind een klein kussentje trouwens handiger dan een voedingskussen, ivm omdraaien... dan draait het kussentje makkelijk met me mee).
Dus: af en toe omdraaien met het kussentje (en ik heb ontdekt dat dit op mijn knieen via de buik makkelijker gaat dan over de "rugkant" zeg maar) naaar de andere zij.
Als ik beurse plekken krijg, ga ik een uurtje op mijn rug liggen, met opgetrokken benen, dit houd ik geen uren vol, maar is soms even een welkome afwisseling met op de zij liggen.
Ik hoop dat je wat hebt aan mijn tips!
Sterkte met lekker liggen!
Groetjes, Yvette

Hier ook vaak een beurs gevoel, gelukkig meestal aan het einde van de nacht, maar ja dan wil ik ook nog wel even slapen. Wat ik wel eens doe is op mijn rug met een kussentje onder mijn billen, dan wordt die holle ader minder belast en kan ik nog even doezelen.

Succes.

Liefs Nanda

hier overal kussens waar je het maar kunt bedenken:):):):)
ik word elke nacht wakker van het zuur,dan even een paar rennies en even rechtop en dan slaap ik meestal wel weer,maar ja die buik moet soms ook naar de andere kant he;)

nog even dames,dan zijn we er alweer vanaf;)

groetjes nienke

Terug
Bovenaan