wie heeft er tips voor mij?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi, ik ben nieuw hier op dit forum en heb enorm veel vragen. Ik zal ze niet allemaal tegelijk stellen hihi.
Mijn vriend en ik hebben besloten om de nuvaring die ik gebruik op te maken en dan kijken of het ons lukt om zwanger te worden. dit zal eind december worden.
Hebben jullie voor mij tips of ervaring ergens mee? Alle tips zijn welkom, tevens negatieve ervaringen. Kan ik ook van leren...

Ik hoop op veel reacties

iedereen alvast bedankt

liefs Alice

Hoi Alice,

Welkom hier ik ben ook pas nieuw. Ik ben 25 jaar en ben begin januari gestopt met de pil, na een aantal maanden werd ik weer ongesteld, zit nu in ronde 8 voor ons eerste kindje. Mijn NOD verwacht ik 13 dec of eigenlijk niet moet ik zeggen.

Ik weet niet wat je allemaal wilt weten maar je kan hier alles op terug vinden op dit forum.

Wens je in iedergeval heel veel succes met het zwanger worden.

Veel liefs Fruit Girl

Hoi Alice, welkom hier.
Allereerst leuk dat je je ook op het forum laat zien. Persoonlijk vind ik het echt leuk ervaringen te delen en met meer meiden te "wachten" tot het raak is. Gedeelde smart..
Enne tips.. tja.. met de nuvaring heb ik zelf geen ervaring, ik heb de pil gebruikt, en ik weet niet hoe een nuvaring werkt maar als daar ook hormonen bij vrij komen is het misschien een tip om in ieder geval de eerste paar maanden (in jouw geval vanaf december) niet te hard te "proberen/hopen/verwachten" (zwanger te worden) want dan moet je lichaam eerst z'n eigen cyclus nog  bepalen (die aan het begin nog best bijvoorbeeld  2 maanden  kan duren ipv netjes volgens het boekje 28 dagen).
Kan het ook niet tegenvallen, zeg maar.
En verder.. vraag maar raak!!
Succes!!
Groetjes Olivia

Terug
Bovenaan