wie heeft er tips voor mij!?

hallo allemaal!

ik heb even een vraag!

sinds een paar dagen als mijn dochter Jasmijn begint te drinken aan haar fles, krijgt ze krampen en gilt het dan uit!
ik vind dat zo ontzettend zielig voor haar!

soms gebeurt het 1 a 2 keer , maar soms met een voeding krijgt ze het steeds!
ze maakt zich ook helemaal lang nu en met haar hoofd achter over!
daar begint ze direct mee zodra we starten met de fles!

ze mag nu 5 x daags 150 cc, in princiepe kan  ze dat wel op, maar we moeten regelmatig stoppen voor een boertje!
ze laat ook welleens wat staan! dat geeft verder ook niet!

nou had ik ook al andere flessen gekocht, van die krommen!
en ze krijgt druppeltjes voor darmkrampjes!

is er iets wat ik nog meer kan doen! ik vind dit zo ontzettend sneu!

liefs Wilma

Heb je gecontroleerd of zo geen spruw in de mond heeft? Dat doet pijn bij het zuigen aan de fles. Zal je vast wel weten, maar zo niet, is het een tip he ;-)

dat is allemaal van die witte plekejs in de mond he?
nee dan heeft ze dat niet, het mondje is mooi rose/rood van binnen! en ze zuigt verder ook wel steeds op haar fopspeen en dan is er niks aan de hand!

liefs Wilma

Hoi

ik kom even binnevallen voor mijn verz. Zie bericht geboortekaart

Ons zoontje had ook erg last van krampjes. En wiegen was echt een oplossing.

Wij krgen van Oma zo'n electrich wiegje(baby swing) maar ook een hangmatje voor in de box doet wonderen.

Verder warmte op het buikje en als de klrine plat op de rug ligt de beentjes pakken en hier een fiets beweging mee maken. Uiteraard rustig.

Bij onze zoon was het eindelijk over toen hij koemelkallergie bleek te hebben. Hi kreeg hele erg e eczeem.
maar ook de krampjes kunnen een bijverschijnsel zijn van allergie. Dit is vaak echter niet zo.

Je schrijft dat ie druppels krijgt. Die ken ik niet Bryan en zijn nichtje van nu 4 maanden kregen venkel thee. Werkt ook.

Veel suc6 ermee, niets is zo vervelden als je kind zien pijn hebben.

Ps valt me nog iets in. Baby op zijn buik op jou onderarm(binnenkant) Beentjes naar achteren(schouder van jouw toe) en je ondersteunt het hoofdje met je hand(gezicht licht dus naar benene) Weet niet of je de omschrijving snapt. Maar dan kun je zelf je arm naar voren en achteren bewegen. Soort wiegen. Met een beetje oefening is dit lang vol te houden

groetjes Sandra

he hoi,

nou het is dus zo zoals ik al schreef in mijn topic!
ze krijgt dus kramp in haar buik tijdens het fles drinken en gilt het dan uit!
en ik kan haar dan moeilijk gaan wiegen

buiten de fles om heeft ze nergens last van!

ze krijgt druppeltjes voor darmkrampjes, kun je gewoon bij trekpleister ofzo kopen!
is speciaal voor baby's

en mijn vraag was dus wat ik daar aan kan doen, tijdens het fles drinken!

groetjes wilma

Hoi

He stom van me, half gelezen en gedacht he dat herken ik.

Wat ik me wel afvraag, ik weet het niet, kan het ook niets te maken hebben met slikken. Je schrijft wel dat ze windjes laat. Dus zullen het haar darmen echt wel zijn. Ik heb alleen laatst van iemand gehoord dat haar kindje altijd begon moeilijk te doen(wurmen en krijsen) tijdens de fles.

Wat het ook is ik hoop dat je snel de gouden tip krijgt, want het is voor de kleintjes niet leuk, maar voor pa en ma is het een zeer machteloos gevoel

Suc6

Hoi Wilma,

Mijn zoontje had ook last met drinken, ik geef bv.  Hij bleek spruw te hebben. Witte blaasjes in de mond. Als het dat is moet je even langs de huisarts dan krijg je een zalf. Ik weet niet of je dochtertje dat ook kan hebben?
Succes!

Groetjes Wendy

nee ze heeft geen spruw! geen witte blaasjes of vlekjes in de mond! se sabbelt verder ook heel veel op haar fopspeen en dan is er niks aan de hand!

nee ze heeft echt kramp tijdens de fles! ze strekt dan de beentjes helemaal en is dan helemaal gespannen!
niet steeds, maar zo nu en dan!

soms gebeurt het helemaal niet tijdens een voeding en soms 1 a 2 keer en soms keer op keer!
heel gek!

Terug
Bovenaan