Wie heeft er tips?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden het is een tijdje geleden maar hier ben ik weer. Ik weet het niet meer mijn NOD was 1 of 2 april nu nog steeds niet ongie 2 testen gedaan allebei negatief De vorige menstruaties was ik vrij regelmatig en nu dus al twee maanden niets Zijn er meer meiden die dit hebben of gehad hebben? Ik ben eind dec gestopt met de pil 2 jan ongie en 16 feb. Ik heb wel 7 jaar de pil geslikt kan het hier nog aan liggen of moet ik de hh bellen? Ik hoop dat er meiden zijn die mij wat tips kunnen geven want ik ben eigenlijk best wel bang dat er wat bij mij niet goed zit ofzo. Nou dit lucht in ieder geval al weer op
Bedankt al vast

Groetjes Bianca

Hoi Blankie,
Als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan om  het HCG in je bloed te laten bepalen.
In principe werken de meeste urine zwangerschapstesten op het hormoon HCG. Als het hormoon in je urine zit, dan kleurt de test blauw (what ever)  en ook het controle streepje. Ook als er heel weinig HCG in je urine zit. Dan is de test misschien wel wat minder duidelijk, maar positief is positief.

Succes!

Piep

Hoi,

Ik ben zelf in juli gestopt met de pil. Ben 9 november voor het eerst ongesteld geworden. Daarna op 26 december en daarna op 29 januari. Ik dacht toen dat het de goede kant opging gezien dit 34 dagen waren. Op 19 maart een test gedaan (dus 7 weken na 29 januari) en negatief. Ik werd ongesteld op dag 68. Schiet dus niet op.Ben dus ook benieuwd wanneer mijn volgende menstuatie zich aandiend. Ik ben nu aan het proberen mijn cervixslijm in de gaten te houden en als ik denk dat het eruit ziet zoals het zou moeten als je vruchtbaar bent kan ik een ovulatietest proberen. Verder maar gewoon nog even afwachten. Misschien ligt het ook aan de soort pil die je hebt geslikt. Ik heb de diane 35 geslikt.

Gr en succes
Mikkie

Hoihoi,

Ik ben midden dec gestopt met de pil, daarna in de zogenoemde "stopweek" gewoon ongesteld geworden. Voor het eerst uit mezelf zeg maar ben ik 7 februari ongesteld geworden en sinds die tijd zit ik alweer te wachten op een menstruatie. Is nu al bijna 11 weken geleden dus !!!!!   En ja ik heb al een stuk of 5 zwangerschapstesten gedaan en allen gaven negatief aan.

Ik heb de huisarts  begin april gebelt  en die zei me dat als ik begin juni nog niet ongesteld ben, ik even een afspraak moet maken. Dan zijn we dus een half jaar verder na het stoppen met de pil en maar 1 menstruatie gehad. Ik ben nooit onregelmatig ongesteld geweest. Ook niet tijdens het proberen zwanger te raken van mijn 2 andere kindjes .......

We "klussen"om de dag om de kans wel te benutten, mocht het zo zijn dat er toch ineens een eisprong is.

En ondertussen slik ik al verschillende capsules voor een regelmatige cyclus en een    evenwichte hormoonhuishouding (teunisbloemolie en monnikspeper) en ik draag een maansteen (vruchtbaarheid)

Tsja, meer kan ik zelf niet doen lijkt me .........

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan