Wie heeft er tips??????

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Gisteren ben ik voor het eerst na mijn miskraam ongesteld geworden. Dit betekend dat ik vrijdag mag beginnen met Clomid (om de eisprong op te wekken). Nu klussen wij lekker de hele maand door, maar als alles goed veloopt heb ik mijn eisprong rond 11 september.
Heeft er iemand tips waardoor ik het lot nog een klein hadje kan helpen. Voor ,ijn miskraam heb ik een maand iedere keer na het vrijen een kussen onder mijn kont gehad, toen was ik ook zwanger die maand. Ik weet natuurlijk niet of het daardoor komt, maar ik ga het wel weer proberen. Zijn er nog meer dingen die je kan doen om het allemaal wat makkelijker te maken daarbinnen?

Groetjes Natascha

Hoi hoi

Misschien wat tips (baat het niet schaden doet het zeker niet) en ik hoop er zelf ook nog een paar nieuwe bij te vinden hoor!

* Jij onder in ieder geval
* benen de lucht in
* (deze heb ik gehoord) niet wassen met (groene?) zeep
* om de dag sexen (zodat je de eisprong niet mist en hubbies zaadjes in top conditie blijven liggen wachten)

Dames vul maar aan ik kan er zelf ook nog een hoop gebruiken!!!

Succes
xxxxx Tamara

hoi hoi,

eigenlijk best een leuk onderwerp!
Nou, ik heb het ook maar van horen zeggen maar het schijnt dat je na je hubbie moet klaarkomen (in ieder geval binnen de drie minuten erna)! De baarmoeder zou tijdens het klaarkomen een "happende" beweging maken...
Ik kan me wel in die theorie vinden maar ik vind het toch een moeilijke opdracht hoor!
Veel plezier alvast!

Liefs Caroline

Terug
Bovenaan