A
Anoniem
Guest
ik heb het idee dat ik, nu inmiddels 9 dagen geleden ongeveer, een eisprong heb gehad.
sinds 5 dagen heb ik wat pijn onderin mn buik. trekt vaak een beetje aan de linker kant
aangezien hier de 'zwangeren'te vinden zijn, en die dus ervaring deskundig zijn,
zou ik graag willen weten of jullie sinds innesteling wat vage zeurderige onderbuikpijn hebben, trekt ook wat door naar onderrug. en dat toen bleek dat jullie zwanger zijn.
het lastige is dat ik onregelmatig ongesteld ben, en dus al heel veel testen heb gebruikt. en ik blijf dus testen. nu was hij maandag negatief, maar dat zou dan dus te vroeg geweest zijn. (als mn idee over mn ei-sprong tijd goed is)
dit gevoel had ik bij mn vorige zwangerschap niet (missed abortion)
had toen veel last van mn borsten, en dat heb ik nu niet.
maar ik weet dus ook niet of je altijd dezelfde klachten hebt.
alvast bedankt voor jullie reactie,
en hopelijk kunnen jullie me wat uit de onzekerheid helpen.
groetjes
sinds 5 dagen heb ik wat pijn onderin mn buik. trekt vaak een beetje aan de linker kant
aangezien hier de 'zwangeren'te vinden zijn, en die dus ervaring deskundig zijn,
zou ik graag willen weten of jullie sinds innesteling wat vage zeurderige onderbuikpijn hebben, trekt ook wat door naar onderrug. en dat toen bleek dat jullie zwanger zijn.
het lastige is dat ik onregelmatig ongesteld ben, en dus al heel veel testen heb gebruikt. en ik blijf dus testen. nu was hij maandag negatief, maar dat zou dan dus te vroeg geweest zijn. (als mn idee over mn ei-sprong tijd goed is)
dit gevoel had ik bij mn vorige zwangerschap niet (missed abortion)
had toen veel last van mn borsten, en dat heb ik nu niet.
maar ik weet dus ook niet of je altijd dezelfde klachten hebt.
alvast bedankt voor jullie reactie,
en hopelijk kunnen jullie me wat uit de onzekerheid helpen.
groetjes