wie heeft er vanaf innesteling klachten?

A

Anoniem

Guest
ik heb het idee dat ik, nu inmiddels 9 dagen geleden ongeveer, een eisprong heb gehad.
sinds 5 dagen heb ik wat pijn onderin mn buik. trekt vaak een beetje aan de linker kant
aangezien hier de 'zwangeren'te vinden zijn, en die dus ervaring deskundig zijn,
zou ik graag willen weten of jullie sinds innesteling wat vage zeurderige onderbuikpijn hebben, trekt ook wat door naar onderrug. en dat toen bleek dat jullie zwanger zijn.
het lastige is dat ik onregelmatig ongesteld ben, en dus al heel veel testen heb gebruikt. en ik blijf dus testen. nu was hij maandag negatief, maar dat zou dan dus te vroeg geweest zijn. (als mn idee over mn ei-sprong tijd goed is)
dit gevoel had ik bij mn vorige zwangerschap niet (missed abortion)
had toen veel last van mn borsten, en dat heb ik nu niet.
maar ik weet dus ook niet of je altijd dezelfde klachten hebt.

alvast bedankt voor jullie reactie,
en hopelijk kunnen jullie me wat uit de onzekerheid helpen.

groetjes  

Bij mijn eerste goede zwangerschap(heb 3 miskramen gehad) heb ik niets van een innesteling gevoeld.Bij mijn 2e goede zwangerschap heb ik het wel gevoeld.Ook aan 1 kant onderin een stekend gevoel.Ook had ik het idee grieperig te worden en dit was na een avond weer over.Later teruggerekend bleek dit precies op het moment van bevruchting te zijn.Het kan dus wel.;

Tja, op een dergelijke vraag zijn zoveel verschillende ervaringen als antwoord mogelijk... waarschijnlijk zit er niks anders voor je op dan af te wachten en t.z.t. opnieuw te testen.

Aan mij heb je ook niet veel: ik heb geen innesteling o.i.d. gevoeld / gemerkt. Had wel redelijk regelmatige cyclus, en voelde me de dagen rondom m'n NOD echt precies hetzelfde als anders. Mijn eerste "zwangerschapsverschijnselen" waren dus niet te onderscheiden van de klachten die ik anders heb in de dagen voordat ik ongesteld wordt... met als grote verschil dat de menstruatie uitbleef en ik een paar dagen later een positieve test had!!

Ik duim voor je dat het jou ook zo zal vergaan.

Hoi,

Ja ik herken het wel. Ik liep 2 weken na mn ongi met buikpijn. Laag onderin net of ik ongesteld moest worden, alleen ik wist dat ik nog 2 a 3 weken moest eer ik weer ongi zou worden.
Ook ik was zeer onregelmatig, dus ik ging uit van mn langste cyclus (35 dagen)
Pas op dag 37 deed ik een test en bleek ik zwanger te zijn.
Achteraf gezien had ik dus vanaf de bevruchting er al last van. Dit is gelukkig na 7 weken helemaal over gegaan.
Ben nu 12wkn en 3 dgn....
Succes en wacht met testen tot je je langste cyclus ooit voorbij bent. Wachten duurt lang, maar te vroeg testen is vaak negatief en dus teleurstellend en zonde van het geld.
Ik duim voor je.

Liefs

ha,

bedankt voor jullie reacties!
hoop dat het snel positief is.
maar.... moet dan nog even wachten.
maandag ochtend ga ik t proberen.

liefs, en wie weet meld ik me snel als zwangere op jullie forum.

hoi
ik vermoed dat ik dat heb.ik weet niet hoelang ik zwanger ben.ik heb vandaag heel vaag positief getest en heb al een dag of 5 behoorlijke menstruatiepijn.ik dacht eerst dat ik ongesteld zou worden,maar nu ik vaag positief heb getest denk ik achteraf dat mn baarmoeder is gaan "werken" sinds de innesteling.
ik duim voor je!!
groetjes karin

ha kari,
positief is pos zou ik zeggen toch?
wanneer is je nod?
en heb je ook andere klachten?

groetjes

hoi
wanneer mn nod is weet ik niet.ik heb lange onregelmatige cyclussen en testte pas op dag 37 positief.ik heb dus of heel weinig hcg,of ik ben gewoon heel pril zwanger.
naast de menstruatiepijn in buik en rug heb ik wat "aanwezige" borsten.niet echt zeer of gevoelig,maar ik voel ze wel.verder niks.zelfs nog minder als vorige maanden.toen voelde ik vanalles,tot kokhalzen aantoe.gek lijf he.

Terug
Bovenaan