Wie heeft er verstand van spenen?

Daar was ik weer. Gisteren de dr brown fles gehaald, 6 voedingen geprobeerd maar de fase 1 speen werkt echt niet. Hij krijg er niks uit, wordt boos en wil niet meer drinken. Fase 2 gaat te snel.

Difrax, fase 1 komt er ook niet uit. Fase 2 gaat te snel. De 1,2,3 speen gaat redelijk.

We hebben omneo voeding. Wie weet welke speen een iets groter gaatje heeft, en welk merk dit betreft?

Bedankt!

Bij difrax zit er inderdaad een groot gat tussen s en m speen. Bij Avent zit er een stuk minder verschil in dus dat is mischien te proberen? En waar merk je aan dat het te snel gaat? Verslikt hij zich. Je moet er ook rekening mee houden dat zij zich helaas ook altijd even aan moeten passen bij een grotere speen en het vaak ( tenminste dat was hier zo) even volhouden is.

Ik heb voor mijn kindjes de Difrax gebruikt, en t was idd altijd even een hele stap van s naar M. Wat ik regelmatig deed was de voeding even extra verdikken met wat Johannesbroodpitmeel (ofzo). Dat kregen ze toch al omdat ze veel teruggaven, dus deed dan een weekje ofzo een schepje extra, en ging dat daarna heel voorzichtig afbouwen. Succes!

Hoi hoi,

wij hebben voor onze dochter ook de omneo en daar hebben we de difrax fles voor met de difrax speen maat s en die wat doorgeprikt met eerst coctailprikker en later met een sateprikker. dit gaat prima.
Inderdaad is de overgang van maat s naar m groot.
Ging bij ons ook veel te snel.

groetjes Fanny

mijn dochtertje heeft altijd flessen van de kruitvat/etos gehad. gewoon eigen merk.
gaatje prikte ik door met een sateprikkertje.
gewoon een klein gaatje.
als je merkt dat hij er niks uitkrijgt, maak je het gaatje iets groter tot hij er wel wat uitkrijgt. heel simpel en geen gerotzooi over dat het ene gaatje te klein is, de andere te groot. scheelt je een hoop geld hihi

groetjes, do

Terug
Bovenaan