wie heeft er weleens een tens apparaat gebruikt?

Hoi allemaal,

wie heeft er ervaring met een TENS apparaat, of wil dat komende bevalling gaan gebruiken als pijnbestrijding? Ik lees er telkens veel over in tijdschriften enzo, maar ik ken niemand die het ooit heeft gebruikt en vraag me af of daar een reden voor is.

groetjes,
Iris

Hoi iris,

ik heb er idd ook over gelezen.
Mijn vriend heeft toevallig zo'n apparaatje voor zijn nek. Die wil ik waarschijnlijk wel gaan gebruiken.
Het is eigenlijk dezelfde die ze voor de bevalling gebruiken, alleen kun je hem niet handmatig een extra puls geven.

Maar ik heb hem toch liggen.

En aangezien ik s'avonds niet veel meer kan vanwege de enorme pijn in mijn rug. lijkt het me misschien wel wat.

Gr. diane

Hoi Iris,

Ik heb er van gehoord via mijn zwangerschapspuf-clubje. Toen we dat wilde proberen deed het apparaat het niet. Ik ga het niet gebruiken, het is een duur apparaat om het aan te schaffen en het lijkt me zo'n gedoe. maar als je het fijn lijkt waarom zou je het niet gaan gebruiken! succes!

Groetjes Janne

Ik heb er geen ervaring mee; bij mij hielp helemaal ontspannen en mezelf volledig overgeven aan het oergeweld ruim voldoende: bij de eerste deden de weeen geen pijn doordat ik mezelf volledig gedrogeerd had met mijn eigen endorfines!

Bij de tweede deden ze wel pijn, maar waren ze goed te doen. En 3 uurtjes is natuurlijk ook maar kort.

Wie weet kun je zo'n tens via Marktplaats tweedehands krijgen, dus goedkoper?

Werd ook vergoed door onze verzekering, dus misschien even nakijken. Je moet het wel op tijd aanvragen.
Hoe ik het vond? Ik vond de bevalling goed te doen, maar het op een gegeven moment dat apparaatje weggedaan omdat ik een schokje kreeg (kwam doordat ik gedoucht had).
Het idee dat je iets tegen pijn kunt doen, helpt denk ik wel.
Maar eerlijk gezegd twijfel ik een beetje of het echt werkt...

Terug
Bovenaan