wie heeft er zin om zen buikje nog eens te showen:-)

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,graag zie ik jullie groeiende buikjes nog eens hoor...
Dit is die van mij met 31 weekjes...

link

Ja wel met een link want foto erop zetten gaat weer niet :)

Mooie buik heb je Orchideke!!!! Als je hier een foto wilt plaatsen klik je op het icoontje met de bergjes (naast de smiley) dan moet je foto op het internet staan en kopieer en plak je het internetadres van je foto bij "image URL" wel zonder http: en het eerste schuine streepje, anders krijg je een kruisje i.p.v. een foto. Soms zegt 'ie dat je geen toestemming hebt, dan klik je op het kruisje en probeer het opnieuw (soms wel 10 keer ) Niet de pagina verversen, dan kun je weer opnieuw beginnen

Hier die van mij met 37 weken + dochter Aylin (spreek uit als Ailien)

Groetjes Miriam uit Nieuw Zeeland (38+5)

Heb effe voor je gekeken Orchideke, maar jouw foto's zijn beschermd op die site. Je kunt alleen die hele kleine fotootjes eropzetten.    Sorry, effe gejat.
Een goed alternatief is om een gratis account aan te maken bij www.photobucket.com daar kun je ook video's etc. opzetten. Daar staan al mijn foto's en video's op.

Groetjes Miriam.

altijd leuk....
Hier mijn mega tweelingbuik...met 33 weken:

groetjes Ciske 34+5 inmiddels

Hier de mijne met 29weekjes!
Mijn zoontje vind z'n "zusje" nu al lief (en nu maar hopen dat het een zusje is, want hij wil niets over een broertje weten)

Liefs Nika (29w5d)

Mijn buikje is nog heel klein, als ik een wat verder ben zal ik zeker een foto plaatsen !

Terug
Bovenaan