wie heeft eral voorweeenen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik dacht even dat ik niet meer zou weten hoe het voelde het is 13 jaar geleden
maar gisteren avond voelde ik het en herkende het gelijk
ik kan mee alleen niet meer herinneren of ik dit bij de andere 2 ook al rond de 35 weken
had
gelukkig duurde het heel kort dus wist ik zeker dat ze dit waarschijnlijk met voor weeen bedoelen
groetjes marina 35w1d

Ik heb bij mijn vorige geen enkele voorwee gehad en nu ook nog niet. Ik zou niet weten hoe dat voelt. Ik heb wel afentoe een steekje hier en daar, soms een licht menstruatieachtig gevoel, maar dat stelt volgens mij allemaal weinig voor. Ben wel benieuwd of ik ze dit keer krijg. Voelt dat echt als een normal wee tijdens de bevalling of voelt het anders?

Ik heb afgelopen vrijdag wederom weeen gehad. Ik weet niet of ik dit nu voorweeen moet noemen want ik had dit niet bij mijn 1e dochter. Maandag moest ik hiervoor in het ziekenhuis maar nu had ik zoiets en zucht ze wel weg want ze zijn niet zo pijnlijk nog. En na een paar uur trokken ze weg. Ze waren wel om de 5 minuten.
Wat voel jij bij deze weeen??

gr
Marielle
35w6d

hey
het voelt wel als een echte wee een beetje menstruatieachtige pijn maar dan iets erger en het voelt minder erg als een wee tijdens de bevalling
het is eigenlijk een beetje waar de bevalling meebegint ik heb nooit gelijk heftige weeen de eerste uren zijn ze vaak goed op te vangen
bij mij kwamen zeook om de 5 min en na een keer of 4 was het weer weg
nou hoorde ik van mijn schoonzusje dat zij het ook had maar niets eerder is bevallen dus dit hoeft ook niet perse (misschien heeft het er niets mee te maken)
bij mij ligt de baby niet eens goed en draait nog alle kanten op krijg maandag een groeiecho om te zien hoe groot ze is
doei marina

ik heb al voorweeen en iindalingsweeen gehad, wist zelf niet dat het dat wa sma dat zei mn vk vond het lastige pijn kon t goed wegpuffen en een warme douchestraal op mn rug hielp ook goed

Hoi,

Gisterenavond had ik ineens pijn in mijn buik gekregen. Het voelde alsof mijn baarmoeder aan het samentrekken was, dit voelde ik vooral aan de bovenzijde. Na een paar minuten zakte het weer en na een paar minuten kwam het weer terug. Mijn buik voelde nog wel redelijk soepel aan, dus het voelde anders als een harde buik. Het is gewoon 4 uur lang aan de gang geweest, best wel vervelend moet ik zeggen.

Zijn dit nu voorweeen geweest, het is mijn eerste en ik weet niet hoe een wee aanvoelt.

Ook vandaag heb ik een gespannen gevoel in mijn buik, nog steeds vooral aan de bovenzijde met af en toe een krampachtig gevoel.

Groetjes Saskia (33w1d)

quote: sassie1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 14:23:28'));

Hoi,

Gisterenavond had ik ineens pijn in mijn buik gekregen. Het voelde alsof mijn baarmoeder aan het samentrekken was, dit voelde ik vooral aan de bovenzijde. Na een paar minuten zakte het weer en na een paar minuten kwam het weer terug. Mijn buik voelde nog wel redelijk soepel aan, dus het voelde anders als een harde buik. Het is gewoon 4 uur lang aan de gang geweest, best wel vervelend moet ik zeggen.

Zijn dit nu voorweeen geweest, het is mijn eerste en ik weet niet hoe een wee aanvoelt.

Ook vandaag heb ik een gespannen gevoel in mijn buik, nog steeds vooral aan de bovenzijde met af en toe een krampachtig gevoel.

Groetjes Saskia (33w1d)

Hoi Saskia,

Ik heb dat ook wat jij zegt al ruim een week. Ik denk dat het voor weeën zijn. Moet a.s. dinsdag naar de vk vraag het haar even.

Maar als iemand hier ons kan zeggen of het voor weeën zijn is dat ook fijn.

Succes/sterkte met de voor weeën.

Liefs An 35 weken en 3 dagen

ik heb al verschillende keren voorweeen gehad. ook vrij heftig, meestal s'avonds alleen vrijdag ook s'middags.

volgends de vk was dat nu ook wel normaal rond deze tijd, en bij de 2e schijn je dat wat vaker te hebben. dus ik laat het maar over me heen komen. soms helpt een warme kruik of douche wel om het te verzachten

Terug
Bovenaan