Wie heeft ervaring met babybelt/babypanty

Ik wil graag een babybelt of een babypanty aanschaffen aangezien ik heel veel bandenpijn heb en nu als last van me rug krijg. Ook werk ik met kinderen en dit is veel staan en til werk. Mijn verloskundige raden mij dit aan heeft iemand hier ervaring mee want die dingen zijn erg prijzig om aan te schaven.

groetjes Mariska

ik heb volgens mij de BabyBelt gehad (zo'n stevige witte band met klitteband en een dunner wit stuk stof voor over je buik)

Ik vond 'm heel prettig zitten. Niet de hele dag, maar gewoon af en toe een paar uurtjes.

Ik heb de band van het merk Anita gekocht bij de Prenatal en kan niet meer zonder! Inderdaad aan de prijs, ik had eerst een soort zachte band van Noppies gekocht maar de stevige band is (voor mij) beslist z'n geld waard.

Hoi!

Ik heb toevallig 2 (zw en wit)van die dingen liggen (gekrgen van een vriendin) en ik vind het vreselijk ziiten. Het is een maat s/m. Laat maar even weten of je interesse hebt en of het je maat is. Ik doe er nml niets mee en als ik jou er blij mee kan maken ;-)

Grt Ikke75

De BabyBelt van Anita bevalt mij ook erg goed. Het verlicht écht! De prijs is idd hoog, maar vooral in jouw situatie is dat het wel waard. Ik gebruik het niet de hele dag, maar alleen als ik veel moet staan of lopen op een dag. Het is ook niet aan te raden de band iedere dag de hele dag te dragen, omdat dan je buikspieren en banden lui worden.

grts, daantje

Ik gebruik hem allen op het werk. En als ik lang ga lopen/fietsen. Ik mag hem van de verloskundig en de mensendiekck therapeut niet te veel om. Je rug en je buikspieren worden er anders   te lui van. Je moet leren zelf je buik te dragen. Dus je kunt hem gerust gebruiken, maar wel met mate. geen hele dagen achter elkaar. Ik ben hem pas gaan dragen rond week 28. Als ik anders pijn had ging ik gewoon effe liggen of rustig aan doen.

Succes en hoop dat je wat aan mijn advies hebt.

Groetjes jufanne 31 weken

hai,
ik heb de babybelt nu ook een paar weken en ook ik ben erg enthiousiast.
Ik mag hem van mijn fysiotherapeute juist weer zo vaak om als ik wil.
de groten elastieken band doet het werk, dat houdt je bekken bij elkaar waardoor je houding verbeterd. Je moet hem ook veel lager op je heupen dragen als de dame op de afbeelding van de belt. Ik werk zelf in de zorg en hou de dagen veel beter vol dankzij de babybelt. Ook een dagje erop uit met ons zoontje is langer vol te houden.
Kortom, hij is elke cent waard!
Groetjes Soela

Terug
Bovenaan