Wie heeft ervaring met Babyvision? Voor het maken van een 3/4D Echo?

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Heeft iemand van jullie misschien bij Babyvision een 3/4D Echo laten maken, en zo ja wat was jullie ervaring hiermee?
Zit te twijfelen tussen babyview.nl of babyvision.nl       Iemand tips?

Lfs,
Janet
25 weken en 4 dagen

hoi

wij hebben onze 3D echo bij babyvieuw laten maken en we waren echt heel tevreden!! Een hele aardige vrouw die goed naar je luisterde wat je wilde weten en goed alles uitlegde. mooie foto's meegekregen die we zelf mochten uitzoeken. als ik een bepaald plaatje mooi vond dat klikte zij daar meteen een foto van, echt erg goed allemaal!

met die andere heb ik dus geen ervaring! succes en veel plezier met jullie echo tis echt super!!

liefs sweety (ruim 38w zw)

Hoi,

Ik heb vandaag zelf een echo bij baby inzicht in Raalte,welke ook goed schijnt te bevallen is baby in beeld,(zwolle,coevorden,appeldoorn)Ik laat zelf eerst nu een 2 d echo maken ben nu 17w+2d zwanger,dus we zijn benieuwd,vanmiddag hebben wij rond half 3 die echo.

Liefs Bernice(17w+2d zwanger)

Hoi,

Ik heb een echo bij babyview gehad in Zoetermeer. En wij hebben er echt van genoten!!!
Ze nemen de tijd voor je, je krijgt een hoop foto's mee. De mensen zijn er erg aardig, leggen alles uit wat hun zien en wat je zelf wilt zien. Wij vonden het een super ervaring en het is zooooo mooi om te zien. Echt een aanrader

Suc 6 met je zwangerschap en geniet ervan

Hoi,

Wij hebben bij de eerste een pretecho laten maken bij babyview.
Dit is ons zo goed bevallen dat we volgende week weer gaan. ( ben nu zwanger van de 2de 22 weken )

Maar ze namen daar echt de tijd voor je alles werd heel rustig en duidelijk uitgelegd.
En we kregen een mooie DVD en ook hele mooie Foto,s mee.

Babyvision heb ik geen ervaring mee maar babyview was echt SUPER !!!

Groetjes,

Senjo

Hmmm.. misschien moet ik dan toch maar voor babyview gaan!
Bedankt voor jullie reacties!

Liefs,
Janet

25 weken en 6 dagen

Terug
Bovenaan