wie heeft ervaring met cytotec?

ik ben vanmiddag bij de gyn geweest.na een "voor de zekerheid-echo",waarop het vruchtje nog maar de helft was van vorige week,kwam de gyn met de keuze tussen curretage of cytotec.ik blij,want ik hoopte al op de mogelijkheid met pillen.hij wilde me uitleggen wat het was en hoe het werkt maar ik wist alles al (van hier haha).ik had ook gelezen dat het dus ook tevergeefse moeite kan zijn en dat er toch nog wat blijft zitten,maar volgens de gyn was dat maar 10% kans.dus nu zit ik met die pillen in mn hadn.vind het best eng maar wil niet langer wachten.
ik heb er dus al wat over gelezen,maar willen jullie nogmaals of zijn er nog meer mensen die even willen vertellen hoe het bij jullie ging?ik heb allerlei domme voorbereidingen getroffen(stofzuigen,boodschappen,extra maandverband,onderbroeken en handoeken binnen handbereik,honden eten gegeven en zelf even gegeten)zodat ik  vanaf nu met een gerust hart beroerd kan worden.zijn er meer mensen die er zo bewust mee bezig geweest zijn?mn ouders staan ook stand-by.jammer genoeg zit mijn allerliefste in het buitenland,ik zou het liever met hem doen,maarja,het is niet anders.
alvast bedankt voor jullie reacties en bedankt voor de steun in voorgaande dagen.zou dan nu eindelijk het einde in zicht zijn van deze ellendige ervaring?
liefs kari

Lieve Kari,

Ik had al een berichtje voor je geplaatst op het andere forum. Gelukkig heb je de pillen gekregen, want je zag zo op tegen die curretatie!

Meiske, ik wens je heel veel sterkte en als je er over wil en kan praten weet je me te vinden, ik zit achter mijn computer een beetje te surfen.

Het is absoluut niet vreemd dat je alle voorbereidingen hebt getroffen. Ik weet namelijk niet hoe je je gaat voelen, maar ik weet wel dat ik op het moment dat ik de krampen kreeg alleen maar op de bank heb gelegen en heb liggen draaien voor  de TV. Wat ik gezien heb weet ik niet meer, alles in een roes aan me voorbij gegaan!  

Ik spreek je snel! Heel veel sterkte.

Liefs,

Jessica

hoi jessica
bedankt voor je medeleven.ik heb net bezoek gehad,wel lekker voor de afleiding.maar ik ben wel blij dat ze weg zijn want het komt inmiddels goed op gang.menstruatiepijn en al best veel donkerrood bloed.gelukkig werkt het goed.ik heb er wel vertrouwen in.ik heb net met mn beste vriend een lekker glaasje wijn en een sigaretje genuttigd.mag nu wel even vind ik .verder rustig afwachten.vrijdagochtend weer naar de gyn.
ik hou je op de hoogte!
liefs kari

Terug
Bovenaan