wie heeft ervaring met de lodger wrapper?

ik wil een lodger wrapper kopen voor in de kinderwagen. ons kindje wordt in februari verwacht. Iemand ervaring of dit praktisch is of toch liever een lakentje en dekentje. En gebruik je evengoed nog een lakentje/dekentje/jasje bij een wrapper.

Ik zou het geld in je zak houden. Het is echt een heel mooi ding, maar van superdik fleece. Mijn zoon werd in oktober geboren en zelfs midden in de winter had hij het bloedheet in dat ding. Ik heb hem heel de winter zonder jasje maar in die wrapper in de kinderwagen gehad, maar zelfs toen twijfelde ik steeds of hij het niet veel te warm had. Dus als je kindje in feb komt, zou ik die 2 mndjes dat het nog koud is lekker overbruggen met een dekentje.

Ook in de box voegt het nl weinig toe, je kindje kan erop liggen en dat ziet er leuk uit. Meer niet.

Haha, ik vond hem dus vooral mooi, maar echt een toevoeging is het niet.

Ik vind ze ook heel mooi maar te duur....ik ga voor een leuk gekleurd dekentje...maar ok moet ook zeggen dat Nova van mei is en dit kindje in Juni verwacht wordt haha....

Ik vind de lodger bunker ideaal..Had hem bij mijn oppasbaby. Zou hem zelf ook kopen.
Daarbij op Marktplaats staan genoeg goedkoperen...Want inderdaad ze zijn nogal duur..

ik heb de wrapper heel veel gebruikt lekker voor in de kraamweek als je je kinde vast houd lekker warm ik vond hem ideaal ik heb intussen 2 wrappen heb ook een grijze die mag je anders ook overkopen hij is zo nog nieuw

Hi,

Ik vind zo'n wrapper ook erg duur! Wij hebben een dekentje en lakentje in de wagen liggen. Voor de Maxi Cosi kan hij handig zijn, maar wij hebben een vergelijkbare wrapper gekocht bij de Prenatal voor nog geen 20 euro! Bij de eerste hebben wij ook gewoon lakentje en dekentje gebruikt! En als het erg koud mocht worden, dan maak ik wel een warme kruik.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan