Wie heeft ervaring met de maxi cosi fietsdrager???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Even een vraagje! Wie heeft er ervaring met een fietsdrager voor de maxi cosi? Ik zou er een willen kopen maar is het veilig en zijn er nog verschillende soorten? En bij welke winkels zijn ze te koop?
Groetjes,
Mar

Ehh ik fiets nooi, maar wilde je weer even bovenaan zetten voordat
de soap je helemaal verdringt.....

Succes!
Liefs Annet

Hoi,

Een vriendin van mij heeft hier navraag over gedaan. Door verschillende instanties, o.a. het consultatiebureau word dit afgeraden. Ze adviseren je kindje pas mee op de fiets te nemen vanaf ongeveer 9 maanden als het goed stevig zelf kan zitten. Op zich is de bevestiging enzo allemaal vast heel goed maar voor je kindje is het toch teveel gehobbel en dat schijnt niet goed te zijn. (kan ik me wel wat bij voorstellen)

Zij heeft het uiteindelijk toch maar niet gedaan hoewel ze het wel graag wilde....

Zelf heb ik gewacht totdat mijn dochter goed stevig kon zitten en heb toen een zitje voor aan mijn stuur gekocht. Dit bevalt mij zeer goed! Voor die tijd hebben we eigenlijk alles lopend of met het openbaar vervoer gedaan want ik rij zelf geen auto.

Ik zou als ik jou was nog ens goed gaan informeren voordat je het aanschaft!

Groetjes Sandra, mama van Kirsten   en nu 10w en 1 dag zwanger van de 2e

Hoi,

Ik heb hem voor beide kinderen gebruikt. Maar wel pas vanaf drie maanden. Moet zeggen dat hij zeer goed bevallen is. Het cb zei bij mij dat het kon maar dat wel het nekje al wat stabieler moest zijn, vandaar de drie maandan.

Je hebt er maar 1 soort van. Ik heb hem gehuurd bij baby-rent en later van ze over gekocht. Als je wil mag je hem over nemen wat ik heb inmiddels een fietskar met netje voor de volgende en zal hem dus niet meer gebruiken.

Denk er goed over na. Want er zijn natuurlijk voor en tegens. En ga vooral van je eigen gevoel uit.

Mo
6w2d

hey mo,

ik ben eventueel wel geinteresseerd in je maxi-cosi fiets drager.
Laat even weten wat je er voor wil hebben en waar ik hem dan eventueel moet ophalen.

groetjes carreen

p.s. mijn diochter is nu 4 maanden en zou er erg handig voor zijn zeker omdat de oiudste 2 nog wel voorop kan, dankan ik tenminste nog eens met ze naar buiten!

hoi Carreen,

Wij wonen in Dordrecht.
Graag zouden we er 25 euro voor hebben.

Denk er over en we horen het wel.

Mo

hey mo,

nou klinkt interessant en ik woon vlak bij je in de buurt, ik wil er nog wel even over rpaten met mijn man, maar die zie ik als het goed is vanavond. Je kan me even toevoegen aan msn (adriaan@islekker.nl) en dan kan ik het je laten weten, is wat makkelijker dan via hier

groetjes carreen

Terug
Bovenaan