Wie heeft ervaring met de Romed ovulatietesten?

Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje. Voorheen gebruikte ik de ovulatietesten van CB. Ik was meteen die maand zwanger. Nu na de miskraam gebruik ik de maybe baby omdat dat veel voordeliger is. Omdat ik het gevoel heb dat ik het toch nog niet goed gebruik (krijg nooit het beeld te zien wat op 1 van de voorbeelden staat) wil ik daarnaast toch een ovulatietest gebruiken. Omdat de CB testen zo prijzig zijn heb ik Romed testen besteld. Zojuist heb ik er 1 geprobeerd maar deze gaf maar 1 streepje aan, wat aangeeft dat 'ie niet goed heeft gewerkt. Nu heb ik niet zo'n goed gevoel bij de werking van de Romed ovulatietesten... Wie heeft ervaring met deze testen? Goed of fout...
Ik hoor heel erg graag van jullie!!

Groetjes Frederique

volgens mij heeft er iemand op het zwanger-forum vreselijk lopen klagen over de romed-testen, zowel ovulatie- als zwschaps-test! Ik heb zelf geen ervaring! Maar zonder testen kan het toch ook? om de dag seks, vindt je partner vast een beter idee! (Die van mij in ieder geval wel. Baalde ervan dat het "meteen" weer raak was, had graag nog even 'geoefend')

Hoi Anoniem en Lot,

Ik heb vanmiddag nog een 2e Romed ovulatietest gedaan en ook daar kwam weer niets uit. Ik ben meteen in de auto gestapt om CB testen te gaan kopen en deze gaf meteen duidelijk resultaat.

Anoniempje, ik gebruik wel ovulatietesten omdat om de dag sexen helaas niet altijd gaat. Mijn man werkt op de meest onmogelijke tijden en daardoor kunnen we zo 3 (of meer!) dagen langs elkaar heen leven..

Bedankt voor jullie reacties!!

Groetjes Frederique

Terug
Bovenaan