Wie heeft ervaring met de Urban Jungle (One Tree Hill)?

Hoi meiden,

Wij zijn druk op zoek naar een leuke en praktische combi kinderwagen, en hebben ons oog laten vallen op de Urban Jungle (One Tree Hill). Zijn er mensen die ervaring hebben met deze kinderwagen (zowel positief als negatief)?

Groetjes, Judith

Hoi Judith,

Toen wij op zoek moesten naar een kinderwagen zijn wij ook gevallen voor de Urban Jungle. Ik vind het nog steeds (9 maanden) de meest stoere en mooie kinderwagen!!
Wel moet ik zeggen dat het gebruik van de maxi cosi op de urban wat minder practisch is want je moet hem vastzetten met een band. Bij vriendinnen zie ik dan wel eens  dat ze hun cosi er zo (andere kinderwagen) opklikken. Je maxi cosi gebruik op de urban is koter dan het gebruik erna (buggy) dus mijn mening...ik vind hem top. Ook de "wegligging"..ha ha en het lopen erachter is prettig.

Ik hoop dat je wat meer weet.

Groetje mij

We hebben hem zelf niet gekocht maar onze buren hebben hem voor de tweeling en zijn er helemaal enthousiast over! Deze wagen is volgens de verkoper de range rover onder de kinderwagens omdat ie zowel geschikt is voor stad als bos als strand. Dat laatste kunnen maar weinig wagens namelijk. Wij wonen niet aan het strand en wilden wat compacter dus wij hebben de quinny speedi omdat die in bos en stad kan en dit voor ons voldoende is. De one tree hill was anders zeker een optie geweest voor ons.

gr.Ing

Terug
Bovenaan