wie heeft ervaring met een quinny freestyle 3xl

Hoi,

Mijn dochter is bijna vijf maanden en al weken niet meer plat in de kinderwagenbak dus ik wil een wandelwagen kopen. Nu zag ik dat de quinny freestyle naar jje toe kan kijken en hij is niet zo duur. Wie heeft er ervaring ,mee of weet wat geschikt is voor een baby van 5 a 6 maanden.
alvast bedankt,

diana

Hoi, ik heb de quiny, weet ineens niet meer hoe je het schrijft...duh... maar op zich qua zitgedeelte tevreden,ze kunnen er lang in, alleen in het begin is het zitgedeelte echt veel te groot. Alsof ze echt in de riemen hangen en glijden onderuit waardoor ik een hele tijd de voetenzak heb gebruikt daar tegen alleen natuurlijk in de zomer niet over de benen.

Verder heb ik de driewieler met zwenkwiel,maar is niet echt alles hoor, klappert en is soms met stoepjes en drempelsm niet zo handig en het in en uitklappen is ook bij mijn   wagen niet zo handig....

Dus ik heb soms echt spijt...
Succes ermee.

Hoi

Ik heb een quinny 4XL.Nog van kindje nr 2.Ben nu zwanger van nr 3.Ik ben er heel tevreden over.Ik heb dan nog wel een oud model,wel met meesturende voorwielen.Daar zit een zitverkleiner bij,net zoiets als bij de maxi-cosi.Dit werkt pefect.Ben wel iets minder van de driewieler(kindje nr 1).Deze is niet honderd procent stabiel.Vooral als je stoepjes opmoet en je rijdt met een hand door bv boodschappen of hond.Dan gaat de wagen kantelen.
Hopelijk kun je wat met deze info.

Groetjes Jes

Terug
Bovenaan