wie heeft ervaring met homecare kraamzorg?

Hallo

Wij hebben kraamzorg gehad van homecare ze zijn eigelijk net weg.
Ik zelf ben daar niet zo tervreden over bij de intake vertelde ze dat we bijv niet langer dan 1 uur alleen thuis mochten zijn met ons kind en ik raakte in paniek omdat ze maar niet kwamen en Jayden erg overstuur was. Zo vertelde ze ook dat het bedje toch afgehaald werd als hun kwamen en verschoont werd en ik dat net hoefte te doen wat ergelijk heel raar was voor de kraamhulp die kwamen.
Ook de uren vond ik heel slecht ingedeeld. Omdat ik 3 dagen in het ziekenhuis had gelegen gingen er dagen af en kreeg ik nog 33 uur.(wat normaal is)
nou kwamen ze heel even op de dag dat k thuis kwam en de dag er na maar van 8 tot12.00 wel ik heel slecht was omdat ik veel bloed was verloren terwijl ik veel hulp nodig had en de volgende 3 dagen van 8 tot half 5 dat was weer veel te lang en zaten ze hier( ik had er twee ivb.stage loper)op het einde van de dag elkaar in te werken en zich te vervelen.Ook had ik het idee dat ze probeerde meer uren te krijgen voor mij omdat ze anders de wacht in moesten en niks verdiende.Wel vond ik de hulp zelf wel leuk alleen hebben ze de eerste dag niet veel gedaan. Zelf mijn bed niet verschoont.

Nou bij een tweede zou ik zelf niet meer voor hun kiezen.

sorry heel verhaal

Groetjes lil

Hoi

Ook wij hebben kaamzorg van homecare gehad,
OOK ik had een stagiare en een begeleider.
De stagaire deed het harstikke goed maar de begeleider was in de ziektewet en mocht niks doen. ze vertelde alleen maar , goed bedoeld maar zeer vermoeiend. aangezien   ik een vlug herstel had en bevallen was van een tweede zaten ook hun hier ooit veel te lang daarom hebben we ze na 6 dagen na overleg met de vk naar huis gestuurd.

Wij kwamen om half tien in de moergen thuis uit het ziekenhuis en hun waren er pas om half 12. hoewel wij al om 7 uur hebben gebeld.

Terug
Bovenaan