wie heeft ervaring met HSG scan?

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve dames,

Ik kijk al 1jaar en 6maanden mee en heb ook meegedaan aan dit forum. Maar helaas werd ik maar niet zwanger en ben ik ook gestopt met meekijken en meedoen. Ik ben nog steeds niet zwanger en we hebben samen testen gedaan en ze zijn allemaal goed dus we moeten gewoon rustig afwachten en vooral niet teveel mee bezig zijn. (beter gezegd dan gedaan!)

Maar ik wil voor mijzelf toch gewoon naar de fertiliteits arts blijven gaan en ook verdere onderzoeken doen. Ik heb vorige week woensdag een HSG scan laten doen. Hierbij wordt er een slijmerig vloeistof in je baarmoeder gespoten om te kijken of t wel allemaal naar te juiste plaats vloeit dit was allemaal heel perfect gelopen. Nu zij de arts dat ze heel veel van deze onderzoeken gedaan hebben bij vrouwen en dat ze binnen 3maanden aantellen. Ik hoop dat ik ook dan snel aantel.

Nu is mijn vraag herkennen jullie lieve dames deze onderzoeken en hebben jullie er ervaring mee??

Ik hoor t wel heel veel groetjes souraya

Ha Souraya,

Wij zijn twee jaar bezig geweest voordat ik zwanger was van mijn zoontje (hij wordt in november 2!).

Ik heb uiteindelijke na ruim anderhalf jaar een HSG gehad en we moesten vervolgens een half jaartje wachten zonder verdere onderzoeken en daarna zouden we overgaan op IUI.

Maar dat was niet nodig: in december HSG en in februari zwanger...

Dus....

Twee maandjes na de  HSG en mijn gyn. vertelde toen ook dat veel vrouwen snel zwanger zijn na een HSG.

Succes meid!! Het gaat vast goedkomen! Ik duim voor je!

Groetjes,
Rosanne

Hallo ik ben Karin.Wij zijn al 1 1/2 jaar bezig om een kindje te krijgen.Met 12 maanden was ik voor de eerste keer zwanger.Helaas in maart een mk gehad.5 juli heb ik een hsg gehad,wilde toch zekere voor het onzekere.Uitslag was goed.Dus ben erg benieuwd of het inderdaad wat sneller gaat.Mijn nod 16 augustus.

Groetjes Karin

hoi karin,

Ik ben dan benieuwd of t inderdaad dan snel gaat. Ik hoop dat t inderdaad ook zo want dat w8ten... wordt je echt zenuwachtig van. Ik weet zelf niet wanneer ik ongesteld moet worden ik let er de laatste tijd niet meer op anders ben ik maar aan t w8ten.

Nou veel succes en ik hoor t van je!

groetjes souraya

Terug
Bovenaan